Gå til innhold

Endleledd, bærearmer og foringer på biltema....

Ceylon
 Share

Anbefalte innlegg

disse produktene blir produsert av samme forhandler som lager orginal deler for flere store bilmerker.

Ikke noe og si på kvaliteten på dette.. helt kurant.. :)

BilXtra har derimot sterkere legering på bære armene sine enn produktene til biltema.

Prisen er nogenlunde samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt casterstag fra biltema i ett år tid på e34en min og var fornøyd helt til sist gang jeg var under bilen.

Det viste seg å være store sprekker i mansjettene allerede etter ett år.

Det var ikke gått hull, men det er nok ikke lenge før både mansjetter og kuler ryker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse produktene blir produsert av samme forhandler som lager orginal deler for flere store bilmerker.

BilXtra har derimot sterkere legering på bære armene sine enn produktene til biltema.

Så bilxtra sine deler er bedre enn de som blir laget som orginaldeler for flere store bilmerker da? :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bilxtra sine deler er bedre enn de som blir laget som orginaldeler for flere store bilmerker da? :shock:

Sterkere legering er ikke nødvendigvis bedre på sånne komponenter.

Tanken er at de skal knekke hvis hjulstillingen får seg en trøkk.

På min bil knakk bærearmen i to når jeg fikk en varebil i framhjulet, og det var dette som reddet ramma fra å bli skjeiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida.. er ikke bedre enn orginal deler.. er av samme kvalitet.

men er som yngvejos sier, at når det er tettere legering på bære armene så knekker de ikke så "lett" som orginal delene.. dette er jo for og spare større skader at bærearmene knekker ved trykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...