Ceylon Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Noen som har erfaring med disse delene som biltema tilbyr...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 disse produktene blir produsert av samme forhandler som lager orginal deler for flere store bilmerker. Ikke noe og si på kvaliteten på dette.. helt kurant.. BilXtra har derimot sterkere legering på bære armene sine enn produktene til biltema. Prisen er nogenlunde samme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Pleier å holde meg til koed. Prisene er ikek så forskjellige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 19, 2009 Forfatter Share Skrevet September 19, 2009 ok ... takker.Greit å vite. For biltema og bilxtra 2 km unna. Koed er en uke+++ venting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Har hatt biltema bærearmer på en e34 jeg har hatt, og en kamerat av meg har biltema bærearmer på sin e34. Aldri vært noe problem med de ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 Jeg har hatt casterstag fra biltema i ett år tid på e34en min og var fornøyd helt til sist gang jeg var under bilen. Det viste seg å være store sprekker i mansjettene allerede etter ett år. Det var ikke gått hull, men det er nok ikke lenge før både mansjetter og kuler ryker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 disse produktene blir produsert av samme forhandler som lager orginal deler for flere store bilmerker.Ikke noe og si på kvaliteten på dette.. helt kurant.. BilXtra har derimot sterkere legering på bære armene sine enn produktene til biltema. Prisen er nogenlunde samme:) Så bilxtra sine deler er bedre enn de som blir laget som orginaldeler for flere store bilmerker da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 disse produktene blir produsert av samme forhandler som lager orginal deler for flere store bilmerker.Ikke noe og si på kvaliteten på dette.. helt kurant.. BilXtra har derimot sterkere legering på bære armene sine enn produktene til biltema. Prisen er nogenlunde samme:) Så bilxtra sine deler er bedre enn de som blir laget som orginaldeler for flere store bilmerker da? Sterkere legering er ikke nødvendigvis bedre på sånne komponenter. Tanken er at de skal knekke hvis hjulstillingen får seg en trøkk. På min bil knakk bærearmen i to når jeg fikk en varebil i framhjulet, og det var dette som reddet ramma fra å bli skjeiv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet September 19, 2009 Share Skrevet September 19, 2009 disse produktene blir produsert av samme forhandler som lager orginal deler for flere store bilmerker.Ikke noe og si på kvaliteten på dette.. helt kurant.. BilXtra har derimot sterkere legering på bære armene sine enn produktene til biltema. Prisen er nogenlunde samme:) Så bilxtra sine deler er bedre enn de som blir laget som orginaldeler for flere store bilmerker da? Neida.. er ikke bedre enn orginal deler.. er av samme kvalitet. men er som yngvejos sier, at når det er tettere legering på bære armene så knekker de ikke så "lett" som orginal delene.. dette er jo for og spare større skader at bærearmene knekker ved trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Pleier å holde meg til koed. Prisene er ikek så forskjellige.. Kvaliteten er den samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 20, 2009 Share Skrevet September 20, 2009 Danny89, Hva er kilden for påstandene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet September 20, 2009 Forfatter Share Skrevet September 20, 2009 Danny89, Hva er kilden for påstandene dine? Ja det hadde ikke skadet å vist.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet September 21, 2009 Share Skrevet September 21, 2009 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå