Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kompis av meg fikk merkelignok lakkert sin røde toyota mr2 knallgul i polen for noen år siden.. bilen er nesten tilbake på rød no for og si det sånn... lakken flasser av overalt.

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Hvis du også hadde fulgt litt med her så hadde du ALDRI skrevet noe slikt her til eller om denne personen du akkurat siterte!

Blir flau av og ha slike som deg på dette forumet!

Bare så du er klar over det, han kan være den som tar lappen din.

Hva så, jeg veit vel at han er politimann, for meg er han ikke verdt ei krone mer enn en vanlig borger uansett hvor store bokstaver han måtte ha på arbeidsklærne sine. Han har meget tydelig redusert intelligens, da han stigmatiserer og ikke kan ha noe form for empati. Så hadde HAN fulgt med litt lengre enn nesetippen, så hadde HAN ALDRI skrevet noe sånt. Jeg anbefaler å lese litt verdenshistorie, møte polakker og faktisk bo der en stund, så hadde han fort funnet ut at vi er mye verre enn dem.

Trur du jeg har mer respekt for politiet mer enn for enhver annen borger? OVERHODE ikke! :), generalisering og stigmatisering er så latterlig lavmål at det passer best i barnehagen.

Det blir det samme som å si at alle nordmenn er dumme, at vi er kalde folk og som voldtar,dreper og stjeler, kun fordi de har lest om vikingene for mange hundre år siden.. "IKKE dra til Norge, for da blir du voldtatt av noen norske pedofile"..i Polen ble 64 nordmenn tatt i razzia mot norske pedofile som utnyttet polske barn, hva trur du de tenker om oss, hvis det er på samme nivået til han snuten oppi her?!

+1

Kult med snut på forumet (jada snut skal da vel få lov henge på bilforum) Men ekstra tøft at vedkommende er stappfull fordømmer og kan ikke stave engang. Jeg syns også til ettertanke at det er flott hvordan tråder har en tendens til å skli the fuck out på dette forumet, litt synd.

Jeg takker de som hadde noe konstruktivt å dele rundt temaet.

Skrevet

:)

jada.. se om du kan søke opp noen som formiddler kontakt med lakkerere i Polen, da får du som regel bedre resultat. De der nede vil ikke miste muligheten til å få biler fra norge som de tjener bedre på. Du betaler litt mer, men er litt tryggere.

Ang Lambo/LSD dører er jo dette ikke noe stort problem, med det lønner seg med kvalitets deler. Ebay.de f.eks..

OT: Lambo er dritharry på bmw, passer bra på japser og MB SLR.. men ikke på biler med kjøleskap lyd på døra ;)

Skrevet

jeg vet om en kar fra norge (Jan Krakevik) som har starta et ganske så seriøst verksted i polen. han er selv der nede på verkstedet daglig tror jeg, og har kontroll på arbeiderene sine..

har sett et par bilder av noen Nissan 200Z eller hva de heter som de har demontert i atomer, og de ser IKKE akoratt feil ut!!

du kan prøve å få tak i han. har ikk mer info enn navn da :P

Skrevet
Odene POLEN og STOLE PÅ hører IKKE sammen da! :)

hva er du for en innavla idiot a? stoler heller på dem enn på sånne tilbakestående tapere som deg;)

Har gode erfaring derfra jeg, aldri vært noe tull når jeg har hatt bilen der nede, men bruk helst noen med erfaring.

Å herregud... Ingen som skjønne litt ironi her eller?

Skrevet

Kan du kjøre bil med automat kan du sikkert arbeide og tjene dine egne penger,du trenger ikke belaste meg og sikkert 90% av andre her inne med hvor mye du kan snylte ut av den norske velferdsstaten....

Skrevet
Kan du kjøre bil med automat kan du sikkert arbeide og tjene dine egne penger,du trenger ikke belaste meg og sikkert 90% av andre her inne med hvor mye du kan snylte ut av den norske velferdsstaten....

Ventet på at en eller annen retard skal begynne med slikt pissprat. Du ser ut til å være en velopplyst kar som tydeligvis tror at et liv med kun ett bein er like enkelt som en hver andres. Har du noen gang prøvd leve slik eller din fi##e? Jeg har aldri klart å beholde en jobb eller fullføre høyere utdanning grunnet videre operasjoner og konstant plaging med infeksjoner og gnagsår som protesen skaper. Hva faen vet du om et slikt liv? Hva faen vet du om å måtte sykmeldes fra jobb helt til mann ikke klarer det lenger og må slutte eller blir sparket, og hva faen vet du om å prøve ta bussen til jobb eller skole mens man har et åpent sår men man gjør det man må og man prøver alikevel? Jævla ignorante fi##e, åpne opp øynene dine og få huet ditt ut av ræva di og reflekter litt over ting før du prøver uttale deg om noen andres liv eller situasjon.

Du fortjener ikke at jeg forklarer en jævla dritt egentlig men alikevel sier jeg alt dette så en hver person som leser innlegget kan se hvor stor idiot du er, og samtidig kan alle andre idioter som har sittet og tenkt det samme du tenker men ikke sagt noe.

Håper du eller dine aldri vil måtte leve livet jeg har levd siden jeg var 9 år. Men kanskje du fortjener å i det minste prøve i 1 år, og se hvor sterk du er til å takle en slik tilværelse din fi##e.

Velferdsstaten er der for å hjelpe folk i det minste prøve lede et normalt liv og gi folk som meg muligheten til å beholde en jobb og livnære oss uten å være avhengige av å konstant rehabiliteres og sykmeldes.

Fuckings idiot.

Skrevet

De var da voldsomt....fargerikt språk du fører,ikke rart de er krig i landet ditt hvis du er representativ for resten av bosnia folket,synest bare de var litt i overkant at du får 145t for å kjøpe deg ny bil,og på toppen av alt har plenty penger til å oppgradere bilen din.....

Skrevet

Synd med beinet. Var nærme å miste ett av mine for noen mnd siden...

Ang. polen så send en pm/mail til NiklasJa her på forumet, tror han fikk en del arbeid gjort på sin der borte for en stund siden :wink:

Skrevet
De var da voldsomt....fargerikt språk du fører,ikke rart de er krig i landet ditt hvis du er representativ for resten av bosnia folket,synest bare de var litt i overkant at du får 145t for å kjøpe deg ny bil,og på toppen av alt har plenty penger til å oppgradere bilen din.....

Skjerp deg, og hvorfor han får 145k nå?

Les tråden.

Det er ikke slik at man ikke skal kunne ha fine hobbyer, vanlige interesser eller greie hus - det være seg bil til 200 000, ett bra stereo osv, bare fordi man er ufør..Skal uføre liksom bare få penger til mat og sykehusregning, slik at de kan overleve som noen andre grønnsaker?! Glad vi ble sittende med den regjeringa vi har jeg, enda det kanskje fører til at noen greier å snylte til seg ett par kr fordi de ikke gidder jobbe. Hensynet til de faktisk uføre er viktigere enn 1000 kr skattelette for min del.

Edo Ra: Leit med foten...Men du oppnår nok litt mer sympati med å legge deg på en moderert linje hva angår språkbruk :)

Skrevet

Snakka med en polakk jeg jobber med om lakering i polen. Han sa man fikk nedsliping, fjerning av rust og full lakering til rundt titusen, men vis man var norsk blei det vist ofte litt dyrere, så er nok smart å la kompisen din stå får snakkingen :wink:

Skrevet

Ang. polen så send en pm/mail til NiklasJa her på forumet, tror han fikk en del arbeid gjort på sin der borte for en stund siden :wink:

Det ble aldri noe av...

Skrevet
Oi, her ble d diskusjoner ja! :) Ironi er vist et fremmedord her inne, ser d ut som! Beklager OT ja, sklei litt ut visst! :-P

Ja her inne er det kun ett fåtall som vet hva ironi og humor er for noe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...