Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hva med en 750 bremsekraftforsterker også? Den burde være kraftig nok.
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Hva med en 750 bremsekraftforsterker også? Den burde være kraftig nok. Er det en sånn vakum sak?
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Eller hva med en ekstern elektrisk vacumpumpe og da selfølgelig tillhørende tilbakeslagsventiler så motoren hadde tatt over ved evt. stopp av pumpe. Hva er det optimale undertrykket i en BKF? gir power filter dårligere bremser?
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Hva med en 750 bremsekraftforsterker også? Den burde være kraftig nok. Er det en sånn vakum sak? Tror de kom med både hydraulisk og vakumstyrt etter om de hadde automat eller manuellgir.
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Hva tror du om denne da http://www.autoanything.com/brakes/69A3151A0A0.aspx
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Så sant du ikke overlader motoren din, er det ingen grunn til å kjøpe en sånn.
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Men det er jo det jeg skal jo :whoa:
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Jeg er åpen for alle inspill her , om ikke bare for å holde tråden åpen.
E30_Dale Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Pedalen blir fastere, ja. Men en normalt velfødd voksen over 18år vil klare å betjene pedalen uten problem. Det er på bane, gjerne i kombinasjon med større/bedre bremser du får full valuta for større diameter på stempelet i bremsesylinderen.Du slipper den slappe svampete orginalfølelsen. Men du avslører dårlige klosser og skiver lettere. Særlig på bane, på landeveien med fartsgrenser er orginalen bra nok. Og så er det lettere å dosere kraften så man ikke låser hjulene. Kjører 750 sylinder på originale 325 bremser og er strålende fornøyd med det. 750 hbs fra e32?
Gjest Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 du kan ikke bruke fra td hvertfall.. den har ikke lavt undertrykk i manifolden, den har naturligvis ikke noe undertrykk.. diesler har vakum pumpe...
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 Pedalen blir fastere, ja. Men en normalt velfødd voksen over 18år vil klare å betjene pedalen uten problem. Det er på bane, gjerne i kombinasjon med større/bedre bremser du får full valuta for større diameter på stempelet i bremsesylinderen.Du slipper den slappe svampete orginalfølelsen. Men du avslører dårlige klosser og skiver lettere. Særlig på bane, på landeveien med fartsgrenser er orginalen bra nok. Og så er det lettere å dosere kraften så man ikke låser hjulene. Kjører 750 sylinder på originale 325 bremser og er strålende fornøyd med det. 750 hbs fra e32? Du mener hydraulisk? gir denne mer forsterkning?
plumbo79 Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2009 du kan ikke bruke fra td hvertfall.. den har ikke lavt undertrykk i manifolden, den har naturligvis ikke noe undertrykk.. diesler har vakum pumpe... Ok jeg horte bare fra en kompis at han hadde satt diesel BKF fra en volvo 240 over i en bensiner og at dimeternvar større på membranen, men dette var bare løst snakk.
E30_Dale Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Ja jeg mener hovedbremsesylinder ikke bkf. Lurte på om yngve bruker fra e32?
Yngvejos Skrevet Oktober 3, 2009 Skrevet Oktober 3, 2009 Ja jeg mener hovedbremsesylinder ikke bkf. Lurte på om yngve bruker fra e32? Stemmer det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå