|Ole| Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Her er min vinter bil, vil kjøpe meg en med bakhjuls trekk etter kvart da...Må jo ha det litt morro i vinter og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Go vinterbilen gjennom flere år ;D King cab! Og Ford'n, ikke beste vinterbilen med kun bakhjulstrekk her i nord men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Min vinterbil. Har gjort den klar for vinteren med å installere webasto i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Vinter moped, riktignok Er ikke alle her som har lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Fjordårets vinterbil.. Datsun (Nissan) Bluebird 82 RWD! Med teipa lyktelister, svart panser og skistativ som spoiler xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Vintersleden min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Den sierra'n er digg as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Ny vinter/bruksbil på plass. Redd jeg kommer til å savne E28'n når det blir sladdeføre :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 26, 2009 Share Skrevet September 26, 2009 Den sierra'n er digg as Er fornøyd med denn ja, gått 138.000km nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a_hansen Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 hær er mine vinter biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Har helårsbil jeg... Gode slitne 318 må jo få sladda litt på godføret Forresten så vet jeg ikke om du har hørt det Torek, men jeg skal gifte meg med sommerbilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Forresten så vet jeg ikke om du har hørt det Torek, men jeg skal gifte meg med sommerbilen din Hehehe..det har gått meg hus forbi ;P Tror egentlig ikke bilen vil åpne seg for deg.. Du må finne nøkkelen til hjertet vetu, hehe.. Nok OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Jeg også har helårsbil, E30 er jo tross alt blandt de beste bilene på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Sommer: Vinter: Pajeroen vurderes solgt Foresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 Forresten så vet jeg ikke om du har hørt det Torek, men jeg skal gifte meg med sommerbilen din For og si det slik! Den 24-mm gull muttern jeg har kjøpt til a, sier a ikke nei til! Så nå veit du hva du har og jobbe imot! : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå