Brekkå Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Hadde du mye slakk i styresnekka siden du bytta? Veldig fin bil, spesielt med oransje blinklys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Hadde du mye slakk i styresnekka siden du bytta? Veldig fin bil, spesielt med oransje blinklys! Var helt ok å kjøre med, men syns det var greit bytte når alt det andre forran der skulle ut. Gult er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmær Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Flott 5`er ,det må jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Skikkelig fin den vogna di ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Ikke mye som har skjedd her i det siste, men det er jo kun en bruksbil. Har rensa tomgangsregulatoren og skifta olje. Kjørte en oljerens med biltema olje, før jeg skifta til gode gamle Castrol igjen. Filter ble selvfølgelig byttet ved begge skift. Tok noen bilder på birkebeiner-skistadioen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 På min leting etter parkeringsplass kom jeg over en kjent 5'er: Veldig pen bil, Gunstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Gromme biler gitt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Denne kommer for salg. Ved interesse ring: 99 49 18 69 eller send pm. Mer info kommer. - Syver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Synd jeg fortsatt sitter ved skolebenken Du vurderte ikke spacere bak? Kunne gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå