Gå til innhold

S. Gunstad`s femmer. SELGES.


S. Gunstad
 Share

Anbefalte innlegg

39k2hm5jimvd7cobw0e3.jpg

Hallo alle sammen.

Etter snart 5 års bruk av bimmers tenkte jeg det var påtidet å begynne å bidra litt. Har Ikke hatt bil siden april 05, men har lest mye og kikka rundt. Bilen til fattern har også gjennomgå (Les: mange herlig mil og mye vask og puss).

Ligger noen bilder av den her:

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7" onclick="window.open(this.href);return false; ... sc&start=0

Interessen for BMW har jeg nok arva av min far, som de siste 20 åra kun har hatt BMW. Jeg vokste opp i en E28 525ia og en E34 520i

Venabygdsfjellet for noen vintre siden :lol:

Venabygda99.jpg

BmwHytta2.jpg

BMWHytta.jpg

BMWForan.jpg

Så til min bil.

1994 modell

525ia

Mods:

LaminX

Sota blinkers

M-Paralell

Kommer:

Xenon (er på veg nå)

Riegerleppe (Til sommern)

Maskinpolering

Når jeg kjøpte den så den slik ut (Noter vinterpelsen):

03042009828.jpg

Sommerfelgene, nye skilt og nye baklys:

DSC03089.jpg

DSC03090.jpg

DSC03091.jpg

DSC03092.jpg

DSC03093.jpg

DSC03094.jpg

DSC03095.jpg

DSC03096.jpg

DSC03101.jpg

Nå ser den slik ut:

DSC03148.jpg

DSC03150.jpg

DSC03137.jpg

DSC03136.jpg

DSC03159.jpg

DSC031512.jpg

Takstativ er tøft!

150820091044.jpg

Oppdaterer da jeg har fått montert 3 stk xenonkit.

Noen som har tips til parkpærer som matcher xenon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Flott bil. Hvor har du kjøpt det tyskermerket i grillen?

Det får vel bilene som gjennomgår en poleringsjobb med lakkforsegling hos enkelte firma tror jeg. Har sett det merket på andre bilen enn bmw også, men da er d plassert bak.

Ellers ser bilen til trådstarter meget meget bra ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer 8)

Flott bil. Hvor har du kjøpt det tyskermerket i grillen?

Det tyskerflagget kjøpte jeg på nett:

http://www.eurobadgez.com/index.html

Festet med dobbelsidige tape.

Syns flagget er en kul liten detalj. Ser også kult ut med BMW CCN merke slik som fliid har, men er ikke medlem og det virker som det skjer ganske lite på den fronten i Trodnheimsområdet, så da blir det litt teit å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent ;) Fått noe ordning på vindusviskerne dine? Må få til dette E34-treffet du snakka om :)

Hallo! Har ikke fått fiksa det ennå, men nå som det går mot vinter og slaps må jeg få gjort det. Har jo delene liggenes, men trenger litt tid og assistanse for å få det på.

Klart vi skal få til treff, må bare vente på oppholdsvær:D Kanskje krusing og kaffe onsdag kveld eller lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der, ja, der kom det en tråd om denne flotte femmeren. Jeg er faktisk enig med de som sier at den kanskje er enda tøffere med 17". Det kan forresten også nevnes at denne bilen er utstyrt med selvutløser på senterkoppen på høyre framfelg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent ;) Fått noe ordning på vindusviskerne dine? Må få til dette E34-treffet du snakka om :)

Hallo! Har ikke fått fiksa det ennå, men nå som det går mot vinter og slaps må jeg få gjort det. Har jo delene liggenes, men trenger litt tid og assistanse for å få det på.

Klart vi skal få til treff, må bare vente på oppholdsvær:D Kanskje krusing og kaffe onsdag kveld eller lørdag?

Vi kan jo prøve i helga, er meldt dårlig fram til fredag såvidt jeg vet. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen femmer dette ;)

Syntes m-paralell er veldig kledelige på E34 (17" M5 felgene er også pene, men syntes 17 blir litt lite på så stor bil)

Personlig ville jeg nok senket den litt mer, men så er jeg av den oppfatningen at det ikke er lavt nok om man ikke irriterer seg over det , og bortsett fra det kan jeg egentlig ikke finne noe særlig å pirke på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Monterte xenon kit fra vvme.com forrige helg, men når jeg skrur på langlysa "klikker" turtellern.

Det som skjer er at den viser nullpunktet blir flyttet, eks 3000rpm på tomgang. Den døde også helt en gang.

Bilen fungerer, bare at turtellern viser feil. Noen som har tips?

Hvis ikke blir de demontert og så får jeg bare rive av lyktefilmen....

Syns også nærlysa lyser litt vell nært og lavt, lyser ikke opp brøytestikker en gang, så det blir litt ekkeklt å kjøre i mørket med nærlys. Var ikke noe problem før jeg monterte xenon.

Stemningsbilde fra skeikampen:

070420098442.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...