Gå til innhold

Gode priser på sommerdekk?

larserso
 Share

Anbefalte innlegg

For å gjøre en lang historie kort er jeg forbannet på Bilia i Oslo som har tatt en horibelt dårlig hjulstillingskontroll for meg i fjor vår ved montering av senkesett (30/25 Eibach på E46 touring M-tech) og trenger nå 4 nye sommerdekk i dim 225/40/18... Kjører Michelin Pilot Sport i dag. Noen tips til hvem som kan ha slike eller andre dekk av god kvalitet til bra pris?

Forresten noen som vet om mulighet til å klage og kreve feil slitte dekk helt eller delvis erstattet når papirene på hjulkontroll viser at de har justert fra akseptable til ikke akseptable vinkler? (har ikke kunnskap til å lese papirer selv så ble lest av andre ifbm. at dekk nå er helt utslitt på innside og gode som nye ytterst.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er NAF-medlem, vil de kunne hjelpe deg med slike tvister. Ellers ville jeg kontaktet forbrukerkontoret, men jeg mener helt klart at de skal erstatte dekk hvis det kan bevises at de har gjort feil i justeringen. Hvis de ikke har kompetansen, skal de heller ikke påta seg jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da 5 år reklamasjons rett i Norge så har du betalt for en tjeneste, her 4 hjuls kontroll som er dårlig utført er det bare å bruke det mot dem. Kommer nok til å nekte først, men henvis til forbrukerkjøps loven så har dem ikke så mye å si på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...