Gå til innhold

bmw solgt


codex
 Share

Anbefalte innlegg

Godt å høre at det ordnet seg :)

Jeg var på vei til Bergen for to uker siden da bilen stoppet 200m før utgangen i Bømlafjordtunnelen. Jeg hadde da 55km igjen ifølge kjørecomputeren. NAF ble tilkalt og kjørte meg til nærmeste bensinstasjon og da viste det seg at bensinlokket ikke var skikkelig skrudd til, dette i kombinasjon med lite bensin og bratt bakke gjorde susen. :)

Var det du som lå to biler bak meg mellom Oasen og Haugesunds avis i dag btw?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, glad jeg slapp unna "billigt" her :)

Det kan nok ikke ha vært meg, kom hjem fra Bergen med bilen i dag ca kl 18. Ikke vært mot Oasen i dag :) Men begynner og bli mange E91'er i Haugesund nå :-/ heh... Men ingen av de har Blå/Hvite angel eyes slik som meg, har ikke sett noen enda ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Her har det ikke skjedd mye på en stund :P

Tok noen bilder etter en vask i dag, hjemme i gården endelig. Nå slipper jeg og fylle opp bøtter og ta med utstyr til nærmeste selvvaskstasjon, hærligt! :)

DSC_0013-2.jpg

DSC_0022-2.jpg

Og ett på skeiva fra terassen :P

DSC_0009-3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takker :)

Ligner på din ja ? Du får fyre opp egen tråd med bilder og slikt du også :)

Frontfangeren er fra Hartge, jeg kjøpte bilen med den på. Bilen er importert fra tyskland, og når den va ny så hadde vist en forhandler tatt inn ett vist antall biler og satt på Hartge felger, front og blackline baklykter. Og kalt utgaven for Hartge Edition 10 vistnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Bilen fikk en skikkeli god vask idag, godt med avfetting og håndvask. Toppet med claying og ett lag Swissvax Shield :) Vært mye drittvær i det siste, så bilen har bare fått kjappe vasker på selvaskstasjoner, men i dag var jeg hos en kamerat med garasje.

Mobilbilder følger:

Ble 3 stk som stod og vaska til slutt.

5486490376_37a96ac129_b.jpg

Swissvax Shield kommet på:

5485896789_069d1fe32f_b.jpg

5485899791_85b4dd60b7_b.jpg

Og rutene fikk på seg Nanolotus glass forsegling, så nå har rutene vannskrekk ett par måneder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk problemer med bilen i dag når vi skulle hjem fra Muse konserten i Bergen. Kjørte på motorveien ut av Bergen på vei mot Nestun når det dukka opp ei varsel lampe på Motorbesturong eller noe slikt, kjente jeg mista litt motorkraft. 500 meter senere svingte jeg av motorveien og da slokka motoren seg, så jeg stoppa på vei skuldera.

Fikk ikke start på bilen igjen, den bare kinna med fikk liksom ikke "lov" til og starte. Lurer fælt på hva som har skjedd nå.

Fikk ringt NAF, og bilen ble lasta ombord redningsbilen og kjørt til BMW Bergen. Men der var det selvfølgelig stengt grunnet ferieavikling! :P Ble litt stressa da vi skulle i Bryllupp til bestekompis hjemme i Haugesund.. Men fikk nå tak i leiebil og kom oss hjem.

Her stoppa det gitt!

lnphbw9gnztsg9ph0nzk.jpg

Og her havna bilen :(

1wpoyam20feqidjx5hn0.jpg

Og denne lekre saken fikk vi leid oss, Toyoto yaris.

f7tszkg939y6mp7yy3tu.jpg

Så tar gjerne imot alle tips til hva det kan være :P Må leve i uvisshet til mandag nå, når de åpner på Bmw Bergen.

Dette har desverre skjedd med mange 3 og 1-serier på jobben vår.. (leiebilfirma)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Tåke i Haugesund i dag, i den anledning tok jeg noen bilder i farten med mobilen.

Var innom photoshop litt for og gjøre bildet litt mer mystisk i tåken :P heh

5621091237_a1e3a8def2_b.jpg

Ellers ett annet bilde tatt etter en vask forrige uke. Også tatt med mobilen og redigert med mobilens software.

5589200560_c782e282f3_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk problemer med bilen i dag når vi skulle hjem fra Muse konserten i Bergen. Kjørte på motorveien ut av Bergen på vei mot Nestun når det dukka opp ei varsel lampe på Motorbesturong eller noe slikt, kjente jeg mista litt motorkraft. 500 meter senere svingte jeg av motorveien og da slokka motoren seg, så jeg stoppa på vei skuldera.

Fikk ikke start på bilen igjen, den bare kinna med fikk liksom ikke "lov" til og starte. Lurer fælt på hva som har skjedd nå.

Fikk ringt NAF, og bilen ble lasta ombord redningsbilen og kjørt til BMW Bergen. Men der var det selvfølgelig stengt grunnet ferieavikling! :P Ble litt stressa da vi skulle i Bryllupp til bestekompis hjemme i Haugesund.. Men fikk nå tak i leiebil og kom oss hjem.

Her stoppa det gitt!

lnphbw9gnztsg9ph0nzk.jpg

Og her havna bilen :(

1wpoyam20feqidjx5hn0.jpg

Og denne lekre saken fikk vi leid oss, Toyoto yaris.

f7tszkg939y6mp7yy3tu.jpg

Så tar gjerne imot alle tips til hva det kan være :P Må leve i uvisshet til mandag nå, når de åpner på Bmw Bergen.

Dette har desverre skjedd med mange 3 og 1-serier på jobben vår.. (leiebilfirma)

Jaha? :) Er vel som regel bare motorlampa som lyser og at bilen går i nødmodus hos oss. På nyere biler er det fint det at man kan ringe etter veihjelp dersom noe skulle skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...