jimmen Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Hei! Skal hente denne snart. Er en 320 med komplett 325 motor,gir,understell++. ikke godkjent. Noe jeg bør vite om denne? skal ha 50.000kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2009 veldig til aktivitet her inne, men ikke tråden min..? noen må da vite noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Kjenner ikke til bilen, men tøff var den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 6, 2009 Share Skrevet Oktober 6, 2009 Kjenner ikke til bilen, men tøff var den! Men f... hvor harry det er med dekortekst!!!!! Ødelegger den ellers pene bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Kjenner ikke til bilen, men tøff var den! Men f... hvor harry det er med dekortekst!!!!! Ødelegger den ellers pene bilen Fjern dekorteksten .. Smak og behag, men slike ting hører hjemme på Volvo 240. Det er tross alt ingen traktor du skal kjøpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 for 50 lapper burde den hvertfall være MEGET bra stand. Er nå min mening.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ja, bør være meget bra til den prisen. Ligger jo f.eks en 325 m-tech II med 124k på telleren ute til 69.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ikke godkjent? Er det fordi den har stått avskiltet, eller fordi den ikke består EU-godkjenning? Da er prisen relativt stiv. Lurer også på hvor langt den har gått. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 bare dekoren gjør at jeg ville styrt unna! Lukter herjet rånebil lang vei.. Og 50000? Jojo...han kommer nok til å smile fint når du kjører bort iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Tror enkelte har litt lett for å falle for drømmebilen sin, og som resultat blir den kjøpt uten særlig teknisk vurdering. Jeg ville fått et verksted eller en bilkyndig til å få over hele bilen for 50000,-. Her snakker vi kanskje noen ekstra lapper for å ikke kjøpe katta i sekken. Spesielt som Superbeetle poengterer. Man kan umiddelbart se at nåværende eier av bilen neppe er en eldre kvinne, og at bilen trolig er veldig rånekjørt. Nå MÅ ikke dette nødvendigvis være tilfellet, men det er greit å ha som en tanke i det du kjøper den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PIIIPower Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ikke godkjent? Er det fordi den har stått avskiltet, eller fordi den ikke består EU-godkjenning? Da er prisen relativt stiv. Lurer også på hvor langt den har gått. Er nok 320 -> 325 som ikke er godkjent / skrevet inn i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ikke godkjent? Er det fordi den har stått avskiltet, eller fordi den ikke består EU-godkjenning? Da er prisen relativt stiv. Lurer også på hvor langt den har gått. Er nok 320 -> 325 som ikke er godkjent / skrevet inn i vognkort. Det stemmer, er EU godkjent til slutten på neste år. Bare motor som ikke er godkjent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^th0mas^ Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ikke godkjent? Er det fordi den har stått avskiltet, eller fordi den ikke består EU-godkjenning? Da er prisen relativt stiv. Lurer også på hvor langt den har gått. Er nok 320 -> 325 som ikke er godkjent / skrevet inn i vognkort. Det stemmer, er EU godkjent til slutten på neste år. Bare motor som ikke er godkjent! Ok, men anbefaler deg fortsatt å være forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Oktober 7, 2009 Share Skrevet Oktober 7, 2009 bare dekoren gjør at jeg ville styrt unna! Lukter herjet rånebil lang vei.. Og 50000? Jojo...han kommer nok til å smile fint når du kjører bort iallefall.. Precis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå