Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

si ifra om du finner en billig nettside som selger det kittet da ^^ har veldig lyst på det selv, er bare litt usikker på om jeg kan bruke det...

har en bmw e46 1998 mod (men har cd skifter) noen som har peiling? :P

Skrevet

Har du mulighet burde du bestille til en post restante i Sverige og hente der :) Da slipper du unna 200kr tollgrensa. Spesielt lurt om du handler innenfor EU :) Da du slipper toll inn til Sverige også.

Skrevet
Har du mulighet burde du bestille til en post restante i Sverige og hente der :) Da slipper du unna 200kr tollgrensa. Spesielt lurt om du handler innenfor EU :) Da du slipper toll inn til Sverige også.

Liten ot: Er det 25% mva i Sverige også? Er bildeler tollfrie i sverige? Har vurdert å opprette en postboks i Strømstad, men vet ikke helt hvordan reglene for det er... :)

Skrevet

Usikker på mva i Sverige, men bestiller du fra England så skal du slippe mva og toll i Sverige siden det er innenfor EU. Mulig de har noen begrensning på verdier her. Men en jeg kjenner hadde postboks i Strømstad og han bestilt DVDer i en drøss uten påslag.

Skrevet
Usikker på mva i Sverige, men bestiller du fra England så skal du slippe mva og toll i Sverige siden det er innenfor EU. Mulig de har noen begrensning på verdier her. Men en jeg kjenner hadde postboks i Strømstad og han bestilt DVDer i en drøss uten påslag.

Ok. Da er det noe å vurdere da :) ser at det er ett par nettsider i england der det er billige deler osv osv :)

Skrevet

Hvor bør man handle fra i Statene unntatt eBay da? Tenkte mest på deler til eldre BMW som f.eks. E24?

Mener å ha sette en liste over aktuelle nettsider her inne en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...