Gå til innhold

post bilder av din e46 her!


m0lliz
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle ikke vi prøve å få tatt noen bilder sammen ?

Var det kult på tur?

Kanskje du har tid til treffet på Storo søndag den 18. oktober?

Jo vi må prøve på det. Jeg har satt på vinterdekk nå, så det greiste blir vel å vente til våren. jobber helgen den 18 så det passer ikke.

Turen var strålende og tur til F1 monaco neste år er kjøpt og betalt alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags fanger er det der?

Siden du ikke refererte til en post går jeg utifra at du spør meg siden du postet etter meg.. :)

Det er en M3'ish front. Ble kjøpt av en tidligere eier som skulle ha webasto ettermontert, og var ikke plass i den som stod på.

Noen cm lengre enn andre "M3" og M-tech fronter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det veldig godt. Jeg har planer om m-tech2 fanger, M3-speil, angeleyes-lykter, og litt senk ja :P Men gidder ikke ta alt nå som vintern kommer, venter til våren :) Fikk litt uforutsette utgifter på bilen i år, blant annet to idioter som kræsjet bilen og stakk av! Og måtte skifte litt bremser etter Våler :) Så blir bedre til neste år forhåpentligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det veldig godt. Jeg har planer om m-tech2 fanger, M3-speil, angeleyes-lykter, og litt senk ja :P Men gidder ikke ta alt nå som vintern kommer, venter til våren :) Fikk litt uforutsette utgifter på bilen i år, blant annet to idioter som kræsjet bilen og stakk av! Så blir bedre til neste år forhåpentligvis :)

Gode planer!! Det skal nok bli gjevt.

Fy fader.. iditoer kan du trygt kalle dem.. brenn! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det i tråden min. Og når det plutselig går ca. 10 lapper der + 7-8 med bremser og måtte kjøpe vinterdekk forrige helg, så tærer det litt på lærlinglønnen :P Gleder meg til å få på plass litt mer på bilen, så jeg kan være litt stolt av å ta bilder av den :D Litt lyst til å lakkere dørhåndtakene og listene og skifte eksos også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er mitt bidrag:

SNV37727.jpg

standar coupe preface - sorteblink rundt, carbon nyrer og embler, D58 felger(?) også er man nødt til å ha sportspedaler og instrument ringer - billig og smått, men gjøre store forskjeller når man setter seg inn i bilen.

en kjekt tråd som man kan hente inspirasjon/kopiere hverandre litt :) mye fint her! flere bimmers.no 46'er må inn hit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er mitt bidrag:

SNV37727.jpg

standar coupe preface - sorteblink rundt, carbon nyrer og embler, D58 felger(?) også er man nødt til å ha sportspedaler og instrument ringer - billig og smått, men gjøre store forskjeller når man setter seg inn i bilen.

en kjekt tråd som man kan hente inspirasjon/kopiere hverandre litt :) mye fint her! flere bimmers.no 46'er må inn hit.

Tror nok vi alle venter spent på når denne er forvandlet til matt sort om ikke så alt for lenge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...