Snusfenrik Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Haha herregud... Minner meg forøvrig om en bil jeg la ut i spotte-tråden... en "bil" som tilhører en jeg kjenner.. samme frontfanger, kombinert med e39 m5 speil.. Skulle vært skutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2009 Hehe fangeren ser ut som den er tatt rett fra the batmobile Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 HAhaHAHAHHAA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Vil heller krabbe meg dit jeg skal enn å kjøre den grillfesten der!.. Burde ikke vært lov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Haha, fresh den da! NOT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet Oktober 8, 2009 Share Skrevet Oktober 8, 2009 Årets Bimmers-grillfest blir i år avholdt hjemme hos Ilgen i Sandnes. Gjester bes ta med egen engangsgrill da det fryktes brent-plast-smak av maten fra hovedgrillen... Husk også tennvæske og godt humør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Liker ikke å være originalpoliti, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Hullet i nettingen til eksospotta MÅ da være skjært ut med mer enn 2 i promille? Eller har de tatt sats og trøkka fangeren på plass, slik at eksosen laget sitt eget hull? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Men motorromet var clean...det skal han ha. Most likely fordi han har konsentrert seg om plasten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 fy faen for en stygg bil. hva tenker sånne folk med tro: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Å fy faen, skulle vært grenser for hvor stygg en BMW kan bli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 ah den så jeg faktisk kjøre forbi mens jeg var på kvadrat fikk hakkeslepp når jeg så den kjøre. All de rare forskjellige farger av lys som lyste opp mens det skralla av anlegget i bilen. Til og med dama fikk hakkeslepp da hu sa "faen hva slags stygg bil er det der?". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 Batmobile hahahahhaha +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 motorrommet var fint, det skal han ha, men ellers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonyr Skrevet Oktober 9, 2009 Share Skrevet Oktober 9, 2009 voldtekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå