Gå til innhold

Trackday.no utleiebiler BMW med kompressor (Bygge periode)


RR
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spennende opplegg du har gående her. Som vanlig tenker du outside the box, Ruud :D Meget bra. Tror det kan være marked for dette. Folk som vil kjenne litt av action mot noen tusenlapper, og de slipper langre kalde vintre i verksteder og endeløse timer med skruing.

Skal bli spennende å se.

Ikke sant, skulle nesten tro du hadde fått idèn av noen andre ruud...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende RR !

Skal prøve å lage rom for å få strekt opp hvertfall en av bilene i kommende uke. Ringer deg! :)

Tror vi prøver oss på torsdagen til uken :D ?

Skal bremse den ene på onsdagen hos ESS så må ordne å styre litt før det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke peiling på hvor store utgeifter dere har i forbindelse med disse bilene, men kanskje 800-1000? Kan ikke koste for mye heller da det skremmer mange potensielle kunder :wink:

Viktig også å skjønne hva ting koster

her er det :dekk,bensin,bremser++++

så du mener 2000,- for 10 min kjøring er for mye ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig også å skjønne hva ting koster

her er det :dekk,bensin,bremser++++

så du mener 2000,- for 10 min kjøring er for mye ?

Det er etter min mening alt for mye :!: 500,- for 10 runder kanskje...

ja vel ?Det er ikke "rallycross" biler til 1000,- kr dette :wink:

Å så 100.000,- i eganandel hvis du skulle kræsje/ødelege bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig også å skjønne hva ting koster

her er det :dekk,bensin,bremser++++

så du mener 2000,- for 10 min kjøring er for mye ?

Det er etter min mening alt for mye :!: 500,- for 10 runder kanskje...

ja vel ?

Å så 100.000,- i eganandel hvis du skulle kræsje/ødelege bilen ?

Da ville det overraske meg om noen vil leie i det hele tatt....

1000kr kan jeg se for meg er en overkommelig pris for f.eks 10 runder på Rudskogen. Greit det at det er dyrt å bygge slike biler såklart, men om prisen for f,eks 10 min med en slik er 2000kr så tror jeg nok mange heller velger å kjøre sin egen bil på trackday osv osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig også å skjønne hva ting koster

her er det :dekk,bensin,bremser++++

så du mener 2000,- for 10 min kjøring er for mye ?

Det er etter min mening alt for mye :!: 500,- for 10 runder kanskje...

ja vel ?

Å så 100.000,- i eganandel hvis du skulle kræsje/ødelege bilen ?

Da ville det overraske meg om noen vil leie i det hele tatt....

1000kr kan jeg se for meg er en overkommelig pris for f.eks 10 runder på Rudskogen. Greit det at det er dyrt å bygge slike biler såklart, men om prisen for f,eks 10 min med en slik er 2000kr så tror jeg nok mange heller velger å kjøre sin egen bil på trackday osv osv...

Jeg ser den :wink: ikke noe vanskelig å se at folk synnes at 2000,- er mye penger for å leie en liten "racerbil"

Som sagt er dette for å se hva som er fornuftig å ta for utleie :wink:

Målet er i såfall ikke å gå i minus :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm må si ca 2000 for 10 minutter.. For ser vi hvor mye rart som skjer på 10 min på gatebil så er det mye.. Pluss 10 min på banen virker temmeli lenge..

Men du kan jo å satse på 5000 kr og leier får 1 opplærings runde med deg der det går litt roli før man klemmer gassen ned.. og noen sitter på og prøver lære vekk litt.. kan det å være en liten nisje? Mange som drømmer om å kanskje lære å drifte..

Ang egenandel på 100 000.. glem det.. det skremmer ALLE bort..

25000 kanskje kunne gått.. mange av de som ville leie disse bilene vil aldri ture og kjøre altfor fort på banen så du velter.. Du å vet jo at det skal litt til for og velte.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er simpelten nødt til å sitte på med dem og forklare når ting går over stokk og stein. En dreven sjåfør som får låne en E36 323 kompressor med par- tre hundre hester og får beskjed om at han kan kjøre i 10 minutter for en 1000 lapp vil trolig bruke redskapen for alt den er god for. Dumping av clutch i 2-3-4 gir inn og ut av svinger og sørge for å bruke opp enhver dekkrest før han leverer bilen tilbake...

Hva tok SS Performance f.eks, da de leide ut den E30n med S38 motor?

Så også at noen Merce gutter på Gabebil 06 skulle ha 300kr for at passasjerer kunne sitte på et heat. Og det var en stor slager ettersom jeg kunne se. Mye action for penga. Ala GB taxi.

Rundt 1000-12-1300kr for et heat/10-12min er ikke galt :D Trolig vil de fleste leie bilen minst 2 heat, siden de vil lære bilen og kjenne, og begynne å tukte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...