Glenglen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Da sees vi 5.mai blir kult å se denna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Ble det vinge med flipp eller Magnus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 UUC vinga ble det, så ja. Er flipp på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 nomnom, snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Tok noen bilder etter treffet på lørdag Enjoyy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Tror dere har omvendt meg til å like E36! Da du, Glenglen og Kny sto på rekke og rad på lørdag, ahh, nydelig! Strøken skute du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Da har vi gjort noe positivt! hehe. Var utrolig mange råe E36'er på treffet i år på Vallehvoin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Da er det kommet nye felger i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Klysete Magnus blir så missunelig! trenger felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hoho Artig med litt felger å bytte om på. Skal sies at de ble byttet med Throwing stars felga da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Faen da...! Da får vi ta en shoot når du får på de der da, så jeg kan briefe med "rat'en" min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Haha! jaa, det må vi gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Får finne meg noen andre felger snart jeg og da : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Faen, denne har gått meg hus forbi! Jeg spottet den på GS treffet og falt helt i smak! What a car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Gromt å se denne på treff. Var det ikke noen annen måte å montere spoileren/flappen på enn med mye lim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå