Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alpinahjul kjøper du av Christalex.. 9x20 og 10x20 Alpina Classic med 245/30 ZR 20 og 285/25 ZR 20 med Pirelli P-Zero Nero.. Mener å ha sett att settene hans ligger til 30k.. :)

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takker så meget for tipset Saltkjelen :)

Har vært inne på tanken på 20", men har mer eller mindre slått det fra meg, med tanke på kjørbarheten, da denne bilen blir brukt en del. Så havner nok på 19".

Veiene her er omtrent på samme nivå, som løypene vi brukte til M135 vognene vi kjørte rundt i skytefeltet på Setermoen i 1997.

• 1 month later...
Skrevet

Har alltid litt planer, men ikke noe spesifikt ennå Mats :wink:

Har lyst til både se og kjenne hvordan bilen tar seg ut med andre sommerhjul, før det evt. blir noe salg, men kan jo så smått begynne å lufte interessen :)

Skrevet
Skal det fortsette å være Tore Diesel da? Eller blir det Petrol Tore heretter? :P

Hehe, ja det navnet skulle kanskje vært endra dersom det blir en bensiner denne gang :lol:

Har jo fortsatt den gode gamle tds'n ennå da, selv om jeg muligens finner på å selge D3'n :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

I dag har bilen fått seg en runde med lakkrens og polish, samt en innvendig vask mens jeg var på jobb :D

Litt godt å slippe unna akkurat den jobben selv :wink:

Skrevet
Veldig flott bil Tore! :) Du kan få min i bytte!

Takker :)

Er nok ikke så verst din heller tenker jeg! E92'n har jo rett så fine former :wink:

Du har ikke egen tråd om bilen din her da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...