Saltkjelen Skrevet Mars 9, 2010 Share Skrevet Mars 9, 2010 Alpinahjul kjøper du av Christalex.. 9x20 og 10x20 Alpina Classic med 245/30 ZR 20 og 285/25 ZR 20 med Pirelli P-Zero Nero.. Mener å ha sett att settene hans ligger til 30k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mars 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2010 Takker så meget for tipset Saltkjelen Har vært inne på tanken på 20", men har mer eller mindre slått det fra meg, med tanke på kjørbarheten, da denne bilen blir brukt en del. Så havner nok på 19". Veiene her er omtrent på samme nivå, som løypene vi brukte til M135 vognene vi kjørte rundt i skytefeltet på Setermoen i 1997. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Driver å vurderer salg i løpet av vår/sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet April 28, 2010 Share Skrevet April 28, 2010 åh, har du planer for ny bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 28, 2010 Forfatter Share Skrevet April 28, 2010 Har alltid litt planer, men ikke noe spesifikt ennå Mats Har lyst til både se og kjenne hvordan bilen tar seg ut med andre sommerhjul, før det evt. blir noe salg, men kan jo så smått begynne å lufte interessen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Skal det fortsette å være Tore Diesel da? Eller blir det Petrol Tore heretter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 29, 2010 Share Skrevet April 29, 2010 Rå Alpinabil, ville ikke solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 29, 2010 Forfatter Share Skrevet April 29, 2010 Skal det fortsette å være Tore Diesel da? Eller blir det Petrol Tore heretter? Hehe, ja det navnet skulle kanskje vært endra dersom det blir en bensiner denne gang Har jo fortsatt den gode gamle tds'n ennå da, selv om jeg muligens finner på å selge D3'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 AutoDB-kode: 1102547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2010 I dag har bilen fått seg en runde med lakkrens og polish, samt en innvendig vask mens jeg var på jobb Litt godt å slippe unna akkurat den jobben selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 Veldig flott bil Tore! Du kan få min i bytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mai 18, 2010 Share Skrevet Mai 18, 2010 AutoDB-kode: 1102547 Hvilken bil frister nå da Tore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2010 Veldig flott bil Tore! Du kan få min i bytte! Takker Er nok ikke så verst din heller tenker jeg! E92'n har jo rett så fine former Du har ikke egen tråd om bilen din her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå