Mexos Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Denne var grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 velkommen i klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nalegutt Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Velkommen med i 540 klubben! Den frontfangeren din skulle eg gjerne hatt;) Desse bruker en del suppe ja! Ser ut så et meget bra eksemplar du har annskaffet deg:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 takk takk for det bilen er ikke orginal da men. ble faktisk kappet i to. bakdelen er en 525i 88 modell, mens fronten er 92 540ia er i ganske god stand, eneste er litt rust i hjulbuen bak, men det har jeg tatt nå. var litt i innerskjermen også, men det er historie nå må få på noe ny olje, så skal jeg få ut bilen å ta noen bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 et lite bilde med den nye grillen, lyktene og blinklysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Det var bedre slik den så ut før du monterte grillen lyktene og blinklysene. Helchrome-grill på E34 ser bare skummelt ut. Og angeleyes på en bil som har rundelykter sier seg vel selv, ligner på en ugle/fisk som flere har poengtert tidligere på andre som har gjort det samme. Sorte blinkers er fint så fremt det ikke er klarglass! Sorte DE, sotede orginaltyp blinkers samt krom-grill med sorte nyrer så er det på gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 hehe tror jeg kjøper sorte DE. når man kjører med disse og tar på langlysene, så ser man ikke forsjell fra nærlysene + at det har kommet kondens i den ene lykta allerede. etter en tur i reinvær så ja, må nokk ha noen nye lykter etterhvert. de nye bremseskivene og klossene har en følelse av at de klossene der ikke varer på lenge men.. går vel bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 540 er best... hehe... gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 hehe 540 er fine biler det ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 5, 2009 Share Skrevet Desember 5, 2009 Grattis med en grom å pen E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Desember 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2009 takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 6, 2009 Share Skrevet Desember 6, 2009 Gratulerer med grombalje ja! får du virkelig disse godkjent med frontcut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Desember 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2009 nå har ikke jeg hørt ordet frontcut før, men regner med du mener at den er kappet i to og sveiset sammen igjen? er godkjennt denne ja. er stempla inn nytt rammenummer framme der under frontruta. står vel i vognkortet også at den har blit delt i to og satt sammen igjen med en 540. var orginalt en 525i. hadde egenklig store planer om å levere bilen til ess å få montert kompressor etter jeg har solgt KTMen, men nå er de jo så ute etter å ta disse trimma bilene. tror heller jeg prioriterer 6trins manuellkasse da komplett sett med powerflex foringer til understellet, hvor mye vil det koste ca? har gs dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå