Gå til innhold

nye bilen, BMW 540ia E34

bmwe30is
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

takk takk for det :)

bilen er ikke orginal da men. ble faktisk kappet i to. bakdelen er en 525i 88 modell, mens fronten er 92 540ia :P

er i ganske god stand, eneste er litt rust i hjulbuen bak, men det har jeg tatt nå. var litt i innerskjermen også, men det er historie nå :)

må få på noe ny olje, så skal jeg få ut bilen å ta noen bedre bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det var bedre slik den så ut før du monterte grillen lyktene og blinklysene.

Helchrome-grill på E34 ser bare skummelt ut. Og angeleyes på en bil som har rundelykter sier seg vel selv, ligner på en ugle/fisk som flere har poengtert tidligere på andre som har gjort det samme.

Sorte blinkers er fint så fremt det ikke er klarglass!

Sorte DE, sotede orginaltyp blinkers samt krom-grill med sorte nyrer så er det på gang ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

hehe tror jeg kjøper sorte DE. når man kjører med disse og tar på langlysene, så ser man ikke forsjell fra nærlysene :P + at det har kommet kondens i den ene lykta allerede. etter en tur i reinvær :P

så ja, må nokk ha noen nye lykter etterhvert.

de nye bremseskivene og klossene :)

har en følelse av at de klossene der ikke varer på lenge men.. går vel bra.

DSC00038-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har ikke jeg hørt ordet frontcut før, men regner med du mener at den er kappet i to og sveiset sammen igjen? :P

er godkjennt denne ja. er stempla inn nytt rammenummer framme der under frontruta.

står vel i vognkortet også at den har blit delt i to og satt sammen igjen med en 540. var orginalt en 525i.

hadde egenklig store planer om å levere bilen til ess å få montert kompressor etter jeg har solgt KTMen, men nå er de jo så ute etter å ta disse trimma bilene. tror heller jeg prioriterer 6trins manuellkasse da :)

komplett sett med powerflex foringer til understellet, hvor mye vil det koste ca?

har gs dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...