Gå til innhold

Min E30 M3 & E61 525Xd (Div. nye felger s.12)

///Thomas
 Share

Anbefalte innlegg

Javel, men hvis dere er interessert er det bare å møte opp i garasjen min i søgne :D

Er på 50m2, men må kanskje begrense det til ca. 10-12 stk eller no hvis folk ska få med seg noe rundt bilen.... Har allerede ett par interesserte isåfall..

Har som sagt noe div. meguiars produkter som kan brukes, men dere har vel sikkert noe proff greier på lur dere og??

Hadde jo vært morro å sett litt av begge deler, og forskjellen på husmor- (meguiars etc.) og proffprodukter deres....

Satse på en kveld i uka så ikke helga ryker eller??

Må høre med Sondre også å høre hva han har å si om det :)

Er jo ikke så mye forskjell på resultatet av produktene, bare hvordan de skal jobbes med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 186
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått brukt fridagene til noe litt fornuftig, og tatt en full utvendig shine :mrgreen:

Vaska grundig, så var å gå over hele bilen med clay, dææven å mye drit som gjemmer seg i lakken :shock:

Så var det en 3- stegs behandling med meguiars....

1 - Meguiar's Deep Crystal Cleaner

2 - Meguiar's Deep Crystal Polish

3 - Meguiar's NXT Tech Wax 2.0 ( denne lukta fantastisk :lol: )

Deilig å endelig har rein bil :D

5xmv28zzwp8uitpfit97.jpg

8iz1r61hwu6h1bh8pdoh.jpg

k13fw7mfm0zb3ofyud0d.jpg

09tb0dsoy2v859ui08f8.jpg

vval53gqvfrth6agze09.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det der :) Trodde Sondre skulle gå over denne!?

Clay er en stor aha-opplevelse etter vask og avfetting. Man tror lakken er bra, men så ser man hvor mye møkk som ligger igjen likevel...

Hvordan syns du Meguiars DC 1-2 var å bruke? Brukte du lang tid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven, dette ble jo skikkelig bra! Leste igjennom tråden din nå, det gjorde seg med felger og baklyktene ;) Eneste som mangler nå er jo leppa i front, og m3 flap i carbon :D

Ellers er den heeelt perfekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dumt det der :) Trodde Sondre skulle gå over denne!?

Clay er en stor aha-opplevelse etter vask og avfetting. Man tror lakken er bra, men så ser man hvor mye møkk som ligger igjen likevel...

Hvordan syns du Meguiars DC 1-2 var å bruke? Brukte du lang tid?

Han sondre var såvidt innom 5 min. en dag og kom med noen tips...

Syntes det er morro å gjøre mest mulig selv på bilen, selv om det sikkert hadde blitt mye bedre om en av dere fikk fingra i den :D

Meguiar's deep crystal funka veldig bra syntes jeg, selv om jeg ikke har så mye å sammenlikne med... Virka som den tilførte lakken fuktighet og "olje". Merka stor forskjell på det som ikke var behandlet, da det føltes mye "tørrere" ut i lakken.. Brukte vel ca. 12-14 timer tenker jeg :roll:

Dæven, dette ble jo skikkelig bra! Leste igjennom tråden din nå, det gjorde seg med felger og baklyktene ;) Eneste som mangler nå er jo leppa i front, og m3 flap i carbon :D

Takker! Noe leppe/catkiller foran tviler jeg at kommer på denne bilen, da jeg syntes det bilr litt "too much", men må kanskje vurdere en liten sport evo flap etterhvert, justert helt ned isåfall :D ....

Forresten en sabla fin e36 du har... Tror vi har samme smak der :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sondre var såvidt innom 5 min. en dag og kom med noen tips...

Syntes det er morro å gjøre mest mulig selv på bilen, selv om det sikkert hadde blitt mye bedre om en av dere fikk fingra i den :D

Meguiar's deep crystal funka veldig bra syntes jeg, selv om jeg ikke har så mye å sammenlikne med... Virka som den tilførte lakken fuktighet og "olje". Merka stor forskjell på det som ikke var behandlet, da det føltes mye "tørrere" ut i lakken.. Brukte vel ca. 12-14 timer tenker jeg :roll:

Aha, da skjønner jeg :) Får vel heller bli på et senere tidspunkt hehe

De produktene gjør både lakken en del jevnere, samt at de legger igjen produkter som fyller opp ripene. Dermed ser det både bedre ut, og så føles lakken veldig glatt ut. Er hvertfall bra å få shinet bilen litt uansett :wink:

Tiden går fort når du har det gøy vettu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Noe leppe/catkiller foran tviler jeg at kommer på denne bilen, da jeg syntes det bilr litt "too much", men må kanskje vurdere en liten sport evo flap etterhvert, justert helt ned isåfall :D ....

Forresten en sabla fin e36 du har... Tror vi har samme smak der :mrgreen:

Takk takk :D Så bra du liker den, hehe er kjempefornøyd med resultatet :mrgreen:

Ja blir kanskje litt uorginalt med leppa foran, men flapen hadde vært prikken over ien, liker alt ved bilen din, utrolig pen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da fikk vi brukt helga til nok en poleringsøkt i drittværet...

Jeg tok ett tak på A4'en som har blitt nedprioritert endel i det siste :roll: , og svogeren min tok E92'en og fikk shinet den opp igjen.... Meguiar's gjør underverker nok en gang :applause:

h68u9urfn6lztra9xegn.jpg

och9t2vpaqml0kj3ftkn.jpg

nuog9rv3y5lao83dn0lh.jpg

Ny og gammel, side by side :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...