Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Dritbra tur og lesing. Skal fly med samboeren min til Hamburg å plukke opp enten E92 M3 eller 650ci neste sommer, for å kjøre en uke opp og ned Tyskland. Siste uken skal vi tilbringe på Wacken festivalen :D

Men Tyskerne er fryktelige reale mot nordmenn. Hadde en kjempefin tur til Wacken i år. Det beste var da vi sto i bilkø ut av byen Wacken etter festivalen. Køen sto stille lenge, intill en lokal tysker kom ut av et hus å banket på ruten vår. "You are Norwegen, ja?" jepp, svarte vi å han kunne fortelle at han hadde sett bilskiltene våre. Han spurte så om vi hadde hatt en fin festival. Såklart svarte vi. Da dirigerte han oss ned ei sidegate, forklarte at om vi holdt til venstre to ganger kom vi oss ut på veien alle ventet på å komme ut på. Vi takket pent, og Tyskern ropte "jai snakka norsk" i det vi kjørte videre. Sparte rimelig mye tid da.

Kom faktisk mange tyskere ens ærend innom campen vår for å spandere Øl kun pga. vi var norske. Ble nesten litt kvalmt etterhvert ;)

English undt Swedish, neineinei! Norwegen undt denmark, ser gut! Fikk vi høre.

Skrevet

Bra skrivd! :) Kriblet i høyrefoten hele tiden jeg satt å leste!! Hehe, fikk mildt sagt lyst på Bmw igjen, og på en skikkelig Roadtrip :)

Skrevet

Hehe jaha burde kanskje bli forfatter...

Ble kontaktet av Geir i bmw klubben og de skal kanskje trykke min lille ferietur i klubb bladet. Hehe artig og utrolig hyggelig da. Har alltid hatt mye action i mine stiler på skola i mine yngre dager, men fikk alltid kommentar at jeg kunne holde det litt mer realstisk. Hehe kanskje jeg skulle sende linken til mine gamle lærerinne og høre hva hun synes.. :-)

Så da her dere jo fått lest denne i forpremiere! :-) Ikke sikkert det blir noe av, men vi får følge med å se.

Truls

• 1 month later...
Skrevet

Morsomt :) Kanskje jeg skulle fikse ett reisebrev fra turen Niklasja og jeg skal ta i morgen. Skal ned til München og se på nye m3 gts, også bmw museumet etterpå :)

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...