Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Kort og godt. Hvordan tas speilglasset av? Skal bytte plastramma rundt som er skrudd med 4 skruer bak speilglasset og er derfor avhengig å ta av glasset. Tips? Har prøvd å presse det ut, men gidder ikke ødelegge speilet ved å være for brå.
hillmar Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Er det på e39'en? Isåfall er det bare å dra det ut i underkant så løsner det. Hvis du ikke har automatisk nedblending, då er det en "spak" i glippen under speilet som du må skyve til siden...
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Ja, det var E39'en. Har ikke auto. avblendbare så da skal jeg prøve å dra den ut i underkant. Takk for tips-
Saltkjelen Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Hvor hardt er det meninga at speilglasset skal sitte? Prøvde å vippe det ut i underkant uten resultat.
awt Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 På E46 M3-speil skal man kjøre speilet helt ut nede og så stappe et skruejern inni et spor å skyve dette mot døren. Om det er likt her aner jeg ikke.
Deep Dish Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Ett rask søk, så fant jeg dette: Tilt the mirror housing out. Grasp the outer edge of the mirror and pull firmly to diengage it. Remove four plastic molding mounting screws. Remove molding. Compress the plastic retainers that hold on the mirror housing.
Deep Dish Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Hvis du har M5 speil så er løsningen her:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå