awt Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Da var det visst over for Fifth Gear. Selv om dette alltid har vært litt "under" Top Gear har jeg alltid sett og gledet meg til episodene, så dette er trist. http://www.dailymail.co.uk/news/article ... z0UFMylrQV
NeonMuffler Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 helt greit for meg, var bare en rævva Top Gear rippoff...
awt Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 Nå kom jo faktisk Fifth Gear før den eksisterende Top Gear da...
S.Arnesen Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Synd. Syns duelene mellom Tiff Needell og Jason Plato var det noe av det beste på tv
NeonMuffler Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 jaha? første programmet med jeremy var vel på 80tallet? men nå er det ikke det jeg gidder å krangle om, synes fortsatt det ikke var noe tess og likte ikke tiff...
Jan Tore Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Top gear bedre enn Fifth gear? Right.. Forøvrig synd at det er slutt..
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 det var vel også tiff som var programmleder på top gear før jeremy. Top Gear is a BBC television series about motor vehicles, primarily cars. It began in 1977 as a conventional motoring magazine show. Over time, and especially since a relaunch in 2002, it has developed a quirky, humorous style. The show is currently presented by Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May, (A Top Gear special, with Jason Barlow being the only remaining presenter with Vicki Butler-Henderson, Tiff Needell and Adrian Simpson having moved to Fifth Gear was broadcast in 2002 with coverage of the Birmingham Motorshow.)
S.Arnesen Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 jaha? første programmet med jeremy var vel på 80tallet? Ja, Jeremy Clarkson tok vel over for Tiff Needell i 88 eller noe(mener å ha lest at Tiff var med i Top gear i begynelsen). Da var vel Top gear 11 år tror jeg...
NeonMuffler Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Top gear bedre enn Fifth gear? Right..Forøvrig synd at det er slutt.. det er jo MIN mening... håper for guds skyld ikke at alle mener det samma som meg, men jeg sa bare min mening. nå er krangelen igang!
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 like greit å få vekk fifth gear, top gear er langt bedre underholdning.
Jan Tore Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Top gear bedre enn Fifth gear? Right..Forøvrig synd at det er slutt.. det er jo MIN mening... For all del, skal ikke nekte deg å mene.
Sjøbuse Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Needell is best known in the United Kingdom as a television presenter and television and print motoring journalist, in particular in association with the BBC TV series Top Gear which he started co-hosting in 1987. In 2001, when the BBC cancelled Top Gear (the show was brought back in 2002), Tiff and the whole cast defected and signed with Five to produce and host a new motoring show named Fifth Gear. He does however, still contribute to Top Gear magazine.
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Needell is best known in the United Kingdom as a television presenter and television and print motoring journalist, in particular in association with the BBC TV series Top Gear which he started co-hosting in 1987. In 2001, when the BBC cancelled Top Gear (the show was brought back in 2002), Tiff and the whole cast defected and signed with Five to produce and host a new motoring show named Fifth Gear. He does however, still contribute to Top Gear magazine. En relativ ung Tiff Needell i en svært tidlig Top Gear episode på BBC...
codex Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Holder med Top Gear, så jeg feller ingen tårer
Deep Dish Skrevet Oktober 18, 2009 Skrevet Oktober 18, 2009 Fan... Hadde sett fram til mandags-underholdningen min skulle starte opp igjen.. Selv om det ikke var like bra som Top Gear, så var det absolutt underholdene å se på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå