Just-turbodiesel Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Da er det helga for en av de mest spennende avslutningene i moderne rallyhistorie. Rally Storbritannia, årets siste Vm-runde. Mikko Hirvonen leder med ett fattig poenge over Sebastien Loeb, som starter som andremann, mens lederen skal skuffe løype. Dette blir uhyre spennende. Solberg-brødrene gjør det bra på shakedown, bestetid for Petter og 3 plass for expert-henning. Hvordan tror dere dette går? jeg håper på norsk sier i runden og at Loeb tar nok sin 6 strake seier sammenlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Veldig spennende dette. Det var nesten uvirkelig å se på hvordan Loeb raste korthuset sitt bigtime, før han hentet seg inn i siste liten for ikke å drite seg helt ut. Noen påstår det fremdeles var avtalt spill opp mot komersielle interesser. Må si jeg er mest imponert av Hirvonen, han har virkelig utviklet seg voldsomt de siste 2 årene. Å ta plassen til Grønholm er som å hoppe etter Wirkola. Misforstå meg rett, Loeb er ennå den ubestridte mester, og trolig verdens dyktigste rallysjåfør gjennom tidene, og er veldig mye bedre enn alle andre. For sportens del er det på tide at Ford vinner i år, ennå jeg ikke liker noen av fabrikksteamene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Veldig spennende dette. Det var nesten uvirkelig å se på hvor Loeb raste korthuset sitt bigtime, før han hentet seg inn i siste liten, for ikke å drite seg helt ut. Noen påstår det fremdeles var avtalt spill opp mot komersielle interesser.Må si jeg er mest imponert av Hirvonen, han har virkelig utviklet seg voldsomt de siste 2 årene. Å ta plassen til Grønholm er som å hoppe etter Wirkola. Misforstå meg rett, Loeb er ennå den ubestridte mester, og trolig verdens dyktigste rallysjåfør gjennom tidene, og er veldig mye bedre enn alle andre. For sportens del er det på tide at Ford vinner i år, ennå jeg ikke liker noen av fabrikksteamene. enig, men jeg er fan av the old kings uansett sport, loeb er en legende og jeg håper derfor at han vinner og er/blir enda større enn tidenes beste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Artig å se at det faktisk er litt konkurranse i teten, det har grenset til kjedelig at Loeb har dominert. Deilig å se at det også stemmer litt for Petter om dagen også, og Henning kjører bra også. Heier selvfølgelig på gutta Solberg, er jo trossalt i nabolaget mitt dem holder til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 loeb er veldig flink til og kjøre, men jeg håper hirvonen vinner denne gangen bare pga at loeb har vunnet mange år på rad nå. grenser til kjedlig hvordan han har regjert wrc di siste årene. men selfølgelig er det petter jeg håper vil gjøre det best denne runden. petter er rå til og kjøre bare alt klaffer riktig! desverre har han ikke fått alt helt bra når han kjørte subaruen, men nå gleder jeg meg til og se petter i aksjon med den nye c4en! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zibiri Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Loeb har bare avsosialisert hele WRC sirkuset etter at han ble så overlegen. Men i år tror jeg nok kanskje Hirvonen kan bringe seieren hjem, håper så også :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Det er vel mer Citroen teamet som har satset enorme summer på å perfeksjonere sin WRC satsing også. Så alt er ikke bare Loeb's fortjeneste. Litt oppmyking av reglene i WRC syns jeg burde vært på sin plass. I dag er ting latterlig strikt, som ialle andre motorsportgrener. BMW i WRC.... 4WD 1 serie specet med godis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Loeb er en vannvittig " ryddig" sjåfør, og bilen hans gjør nok mye til at han er så overlegen som han har vært... Se bare på kjøringa til Petter med den nye bilen... Har vært i sverige 7 år nå å kikka på, og det er INGEN som satser så mye som Hirvonen... Plassert han i en C4 så tror jeg Loeb skulle slitt men å henge på på grus og snø hvertfall.... Eller for den saks skyld, gi Andreas Mikkelsen en C4... Tror verden ville fått en overraskelse da og.... Får håpe det nye reglementet får jevnet ut bilene litt, og få litt flere førere om beinet... Og håper Petter vinner i Wales, med hirvonen på andre.... Hadde vært morro... Gleder meg til å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 den utvilsomt mest publikumsvennlige kjørestilen har Mads Østberg. Han taper tid fordi han kjører for aggressivt, men GUD så underholdende satsing på den gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Har egetlig slutta se på Rally pga dårlig mediadekning og nordmennenes prestasjoner i løypa, men dette løpet må jeg få med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 update etter ss3: loeb leder foran Hirvonen med til sammen ca 10 sek, Petter på tredje, Henning tapte mye pga motortrøbbel. http://www.wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=40 ... ally_id=GB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 den utvilsomt mest publikumsvennlige kjørestilen har Mads Østberg. Han taper tid fordi han kjører for aggressivt, men GUD så underholdende satsing på den gutten. Sier meg helt enig i det!! Helt psyyyk kjørestil, men blir vel ofte litt for sidelengs til å hamle opp med de beste... Det villeste er at han som regel alltid holder seg på veien med den kjørestilen, det skjønner ikke jeg hvordan er mulig... Underholdning med inboard videoer fra mads.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Mikkelsen har jeg ihvertfall all tiltro til de kommende årene. Sterkt å i det hele tatt sette seg tilbake bak spakene etter ulykken. Vanvittig hva han gjorde med Subaruen i Grp N. Må være kjipt å være konkurrent i den klassen, bli stemplet som inkompetent så til de grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 den utvilsomt mest publikumsvennlige kjørestilen har Mads Østberg. Han taper tid fordi han kjører for aggressivt, men GUD så underholdende satsing på den gutten. Sier meg helt enig i det!! Helt psyyyk kjørestil, men blir vel ofte litt for sidelengs til å hamle opp med de beste... Det villeste er at han som regel alltid holder seg på veien med den kjørestilen, det skjønner ikke jeg hvordan er mulig... Underholdning med inboard videoer fra mads.... har du sett innboard rally videon 2008? fra numedalsrally? den fjelletappa er så pervers! Som du sier, helt utrolig at han holder seg på veien! Men gud så tøft! All ære til han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 SS Smådøla.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå