Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 JA! E34 Alpina er heftig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Litt flere :Nå i 2009: Siste bilde med vintersko, før den ble kjørt inn i en oppvarmet garsje sammen med venner den kunne diskutere sporvalg med i vinter, fri for salt Min E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Du som har kjøpt Glenno sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Ja, kjøpte den forige onsdag. Har faktisk brukt den 3dager av de 8 jeg har eid den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ja, kjøpte den forige onsdag. Har faktisk brukt den 3dager av de 8 jeg har eid den.. Konge! Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Relativt fornøyd ja. Blir gjort noen småting. Xenon i langlys - 55w 4300Kelvin Skifte pærer i intriør M-tech pedal til forhviler også Ny Cd-spiller og høytalere Gs sine casterstagforinger Måtte Vaske den før jeg parkerte den søndag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 21, 2010 Share Skrevet Februar 21, 2010 Åå så godt se den bli tatt vare på Raste . Du får kjøpe deg presening da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Åå så godt se den bli tatt vare på Raste . Du får kjøpe deg presening da . Skal ikke ha noe presening. Det jeg muligens kommer til og skaffe meg er en presse til og gjøre bilen så flat og strømlinje aktig som mulig slik at jeg får sendt den til en annen planet. Langlysene faller fra hverandre når man skal bytte pærer^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Tøff bimmer klaus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Februar 23, 2010 Share Skrevet Februar 23, 2010 My bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m5_klaus Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Tøff bimmer klaus! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 My bimmer! Liker denne så svært godt med takstativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Februar 27, 2010 Share Skrevet Februar 27, 2010 gromt med stativ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwFrik Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 Satt å kikka på Youtube, då eg plutseleg kom over ein film eg tykkte det var noko kjent med. Kjenner du deg igjenn her "Azeton" =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå