lloydsb Skrevet Mars 8, 2010 Share Skrevet Mars 8, 2010 beklager jevla dårlig kvalitet.. tok bare et mobil bilde i farta. Bilen er Islandgruen, men dårlig mobil får den til å se svart ut. bakfanger er tatt av grunnet rust sveising.. kommende bruks bil åssen stoler er det jeg har? altså åssen bil de kommer fra er det e34 stoler?.. mangler seff skinn baksete står i stoff bak:( stolene er sveist fast i gulvet(braketten) er det ikke normalt med skrudd på e34 som på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JSJ Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Min 520i touring, 1995 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 @ lloydsb: ser ut som du har E30 sportstoler, er hvertfall ikke E34 sportsstola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Min svarte 1995 520i! Vad tycks? Originalkapsler ER gromt! Grr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 @ lloydsb: ser ut som du har E30 sportstoler, er hvertfall ikke E34 sportsstola. Det tror jeg å.. men et lite spørsmål, er stolene boltet i gulvet på e34 ? har ikke akkuratt sett så veldig etter, men de som står i nå er stolrammen(braketten) sveist fast i gulvet:P hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 @ lloydsb: ser ut som du har E30 sportstoler, er hvertfall ikke E34 sportsstola. Det tror jeg å.. men et lite spørsmål, er stolene boltet i gulvet på e34 ? har ikke akkuratt sett så veldig etter, men de som står i nå er stolrammen(braketten) sveist fast i gulvet:P hmm de er bolta bak og hekta foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Min svarte 1995 520i! Vad tycks? Originalkapsler ER gromt! http://images.bimmers.no/files/96y0po4erh9058bo2rc8.jpg http://images.bimmers.no/files/51skcxxjwitduy9o926i.jpg http://images.bimmers.no/files/3d5z3426umoy8al0j0hm.jpg Grr er alle bilene dine strøkne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 S.Hafsmo Jeg er utrolig glad i å holde bilene mine rene og pene ja Om du ser nøye er det gått av en plastbit nederst på bakfangeren, og det irriterer meg grenseløst! Vet ikke om det er mulig å få tak i kun den nedre plastdelen av fangeren heller.. Har nye lister liggendes som skal på rundt om på dørene til bilen, mangler bare klips som er bestilt fra koed. Samt no innfestning til hanskerommet (som var løst ) Alt ordner seg! (Ps: Skal ikke klage på 540i`en din hafsmo, ordentlig rå den og! Nydelig skyss! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 @ lloydsb: ser ut som du har E30 sportstoler, er hvertfall ikke E34 sportsstola. Det tror jeg å.. men et lite spørsmål, er stolene boltet i gulvet på e34 ? har ikke akkuratt sett så veldig etter, men de som står i nå er stolrammen(braketten) sveist fast i gulvet:P hmm de er bolta bak og hekta foran ok , takk vet du om e30 stoler passer rett i e34? virker jo ikke sånn. nr12 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.S Skrevet Mars 12, 2010 Share Skrevet Mars 12, 2010 ok , takk vet du om e30 stoler passer rett i e34? virker jo ikke sånn. Nei det passer ikke rett på nei. På e30 er de festet med 4 bolter, å på e34 er det hektet fram å 2 bolter bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Ett bilde av min gamle 520i som dessverre døde en brå og forferdelig død. Savnet ble stort etter e34 så jeg har akuratt handlet meg en touring 525. Bilder av denne kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2010 Hva er det som sitter i underkant av riegerleppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Hva er det som sitter i underkant av riegerleppa? Catkiller kalles det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Satt å kikka på Youtube, då eg plutseleg kom over ein film eg tykkte det var noko kjent med.Kjenner du deg igjenn her "Azeton" =) Det der er Glenn som har laget det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mars 15, 2010 Share Skrevet Mars 15, 2010 Slenger inn et par bilder av min forrige bil, da jeg savner den grenseløst.. Her er også en liten dårlig video som viser anlegget jeg monterte i den, samt det hvite skinninteriøret jeg satte i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå