Julian Sommer Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Får vel legge ut bilder av gamlebilen da.. 520i, 92 modell Utrolig god bil, skulle aaaldri solgt den Godkjent senket og orginal M5 eksos Min nå Med kappa fjærer og original eksos da, vel og merke. Henta den i Telemark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perfero Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Tøffe bilder Perfero! Noe planer om senk? Planer ja, det skal jeg love deg Men har pokker ikke råd til bensin en gang knapt, så det får nok la vente på seg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Får vel legge ut bilder av gamlebilen da.. 520i, 92 modell Utrolig god bil, skulle aaaldri solgt den Godkjent senket og orginal M5 eksos Min nå Med kappa fjærer og original eksos da, vel og merke. Henta den i Telemark Den bilen på de første bildene (uten skilter) er nok ikke din nei Det er den gamle min, og de felgene du har sto på den. Du kjøpte den av en kamerat av meg, Anders Olsen som kjøpte felgene av meg. Han brukte bildene av min fordi bilene var eksakt like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Den bilen på de første bildene (uten skilter) er nok ikke din nei Det er den gamle min, og de felgene du har sto på den. Du kjøpte den av en kamerat av meg, Anders Olsen som kjøpte felgene av meg. Han brukte bildene av min fordi bilene var eksakt like Ok, kjøpte den av Anders Olsen ja Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Den bilen på de første bildene (uten skilter) er nok ikke din nei Det er den gamle min, og de felgene du har sto på den. Du kjøpte den av en kamerat av meg, Anders Olsen som kjøpte felgene av meg. Han brukte bildene av min fordi bilene var eksakt like Ok, kjøpte den av Anders Olsen ja Hehe. Så de bildene av bilen uten skilter er ikke din Han kjøpte felgene av meg og brukte mine bilder bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Den bilen på de første bildene (uten skilter) er nok ikke din nei Det er den gamle min, og de felgene du har sto på den. Du kjøpte den av en kamerat av meg, Anders Olsen som kjøpte felgene av meg. Han brukte bildene av min fordi bilene var eksakt like Ok, kjøpte den av Anders Olsen ja Hehe. Så de bildene av bilen uten skilter er ikke din Han kjøpte felgene av meg og brukte mine bilder bare Skjønner Er hvertfall fornøyd med bilen OG hjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 Hjulene er fine de, fikk aldri brukt de på min for jeg solgte bilen mens den sto på vinterhjul og da kjøpte Anders felgene Bra du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 er da fornøyd med hjula jeg også haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Faen så strøkent! Mye senk har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Pent, Aneshen Bilen min digger rompa på bilen din! Hun vil også ha slike baklykter og M5-styling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aneshen Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 heheee Lapin kulta: justerbart, Fk highsport , står i bånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 1, 2010 Share Skrevet Mai 1, 2010 hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Har du en tråd på bilen din bmwe30is? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe30is Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 jepp viewtopic.php?f=6&t=131983&p=1582478#p1582478 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer89 Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Her er min Bmw 525i 1992 Ikke så bra bilder men det jeg hadde på datan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå