Gå til innhold

Post bilder av din E34 her!

Share

Anbefalte innlegg

Får vel legge ut bilder av gamlebilen da.. 520i, 92 modell :)

Utrolig god bil, skulle aaaldri solgt den :P Godkjent senket og orginal M5 eksos :)

kv5cukq5zvbtbk3xgci6.jpg

u3tdn23ye50khpqxwi5p.jpg

uol6yrt9nozx0z7nos0t.jpg

Min nå ;) Med kappa fjærer og original eksos da, vel og merke.

Henta den i Telemark ;)

z5ycmrai2plf6px69m5f.jpg

l4ty1w40a5jbgn8zaphp.jpg

8eovw126adwwg7h76rc2.jpg

ookdmxb1zfk6fp0z3b96.jpg

Den bilen på de første bildene (uten skilter) er nok ikke din nei ;) Det er den gamle min, og de felgene du har sto på den. Du kjøpte den av en kamerat av meg, Anders Olsen som kjøpte felgene av meg. Han brukte bildene av min fordi bilene var eksakt like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen på de første bildene (uten skilter) er nok ikke din nei ;) Det er den gamle min, og de felgene du har sto på den. Du kjøpte den av en kamerat av meg, Anders Olsen som kjøpte felgene av meg. Han brukte bildene av min fordi bilene var eksakt like

Ok, kjøpte den av Anders Olsen ja ;) Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de bildene av bilen uten skilter er ikke din ;) Han kjøpte felgene av meg og brukte mine bilder bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de bildene av bilen uten skilter er ikke din ;) Han kjøpte felgene av meg og brukte mine bilder bare

Skjønner ;) Er hvertfall fornøyd med bilen OG hjulene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...