Kegel Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Jepp, er det. Men si meg.., har du anna farge på takluka di, eller er det faktisk ei glass-takluke jeg ser....?? MVH Er en annen farge, var sånn når jeg kjøpte bilen. Skal snart lakkere hele bilen så er ikke så nøye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sheamus Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Ser slik 535i fra 90 mod når eg fikk den Bilen er nest bare karosseriet pga restaurering med forsterket foringer og nye deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 17, 2010 Share Skrevet August 17, 2010 Jepp, er det. Men si meg.., har du anna farge på takluka di, eller er det faktisk ei glass-takluke jeg ser....?? MVH Er en annen farge, var sånn når jeg kjøpte bilen. Skal snart lakkere hele bilen så er ikke så nøye Du skulle bare svart glass, så hadde vi vært grønn av misunnelse Ikke mange som har klart å oppdrive det. Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Legger ut et bilde av bilen med nye felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Touring er digg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Bare et par senterkopper så er den porr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet August 18, 2010 Forfatter Share Skrevet August 18, 2010 Bare et par senterkopper så er den porr! Hehe, har fått BBS senterkopper nå Det bilde er noen uker gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 18, 2010 Share Skrevet August 18, 2010 Awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 legger ut ett par bilder av bilen min å jeg da:p er møkkete men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M30bXx Skrevet September 8, 2010 Share Skrevet September 8, 2010 min klin originale e34 520 bump edit:mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Min 22 år gamle traver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Ble fornøyd med dette bildet! Har veeldig lite lyst til å selge den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Nydelig farge og felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bue Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Et par bilder til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 Slenger ut fler av min fra BMW CCN Telemark treffet. Husker ikke om jeg har lagt ut allerede, men nå er jeg på den trygge siden. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå