a_hansen Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 gamle bilen bilen jeg har nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det mye jobb å skifte glassene?Har funnet en Svensk side som selger dette, noen Norske som har? Må man betale toll fra Sverige? Det kommer litt ann på hvor flink enn er. Enn får ikke kjøpt hele lykter men kun den de hvite glassene. Jeg kjøpte min fra en kar i Østerike (hoffman... ) (kunne velge mellom de jeg har og smoke) og hjelp av Jonner`n. Må skjære ut de orange og lime på de hvite. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=13 Om det er toll så tror jeg deler under 6000,- er det kun moms på. Sjekk toll.no. Okay, men det høres bra ut! Vet du hvor jeg kan få tak i smoke? Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Veldig mye flotte E34'er her Her er noen bilder av damen min Da jeg kjøpte den for et drøyt år siden: Slik den ser ut idag (minus bakrutesenkeren som fløy av på motorveien forleden dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Mange pene e-34 her. lenge leve 5 serien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Er det mye jobb å skifte glassene?Har funnet en Svensk side som selger dette, noen Norske som har? Må man betale toll fra Sverige? Det kommer litt ann på hvor flink enn er. Enn får ikke kjøpt hele lykter men kun den de hvite glassene. Jeg kjøpte min fra en kar i Østerike (hoffman... ) (kunne velge mellom de jeg har og smoke) og hjelp av Jonner`n. Må skjære ut de orange og lime på de hvite. http://autopower.se/mekartips/mekartips.asp?dokid=13 Om det er toll så tror jeg deler under 6000,- er det kun moms på. Sjekk toll.no. Okay, men det høres bra ut! Vet du hvor jeg kan få tak i smoke? Anders Sender deg pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 mye flotte e34 her! og din muffler har jo bare blitt drit rå! sikla bra på den på høsttreffet i holmenkollen... her er forresten min traver.. 540 stasjonsvogn sådan.. flere bilder er å se i linken i signaturen... møkkete bakfra: by night: som vist tidligere: enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 hyggelig å høre Jonner'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Får vel støtte opp å slenge inn noen bilder av min her også da M5 1993mod, mer info og bilder finner i tråden min (signatur). Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Tidligere E34 tråder i samme gate som denne tråden: - Bilder av de fineste E34 Touring du har http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... sc&start=0 - **En hyllest til BMW E34!** http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=96461&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 m5'en er bare lekker.. må også nevne det at min neste bmw blir IKKE calypso rot nesten halvparten av bilene som er avbildet her er jo i den fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 24, 2009 Share Skrevet Oktober 24, 2009 Synes ikke den rødfargen er så værst jeg. har litt lyst til å hive på ny lakk på min egen E34, men klarer aldri å bestemme meg for hva som ser best ut.. her er ihvertfall gode gamle 540'n min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 DE lykter å shadowline, hafsmo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Her er min rett etter polering med vintersko, kommer 18 toms ACS på til våren bare jeg får nye dekk Muligens også med ny motor (2.5) EDIT: litt flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 Vmaxx, er det 16" du har på de vinterfelgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Oktober 25, 2009 Share Skrevet Oktober 25, 2009 får vel bare legge ut noen mimre bilder fra min også da mens jeg venter på at den skal være på veien igjen 1994 M5 3,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå