morten325i Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 mye fine e34 her noen som har peiling hvor jeg kan få tak i en sån bakspoiler med flipp på?? sån spoiler som står på den blå sedan med gule lykter..bilder på førstesiden av tråden av den bilen morten:)
liffi Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 mye fine e34 her noen som har peiling hvor jeg kan få tak i en sån bakspoiler med flipp på?? sån spoiler som står på den blå sedan med gule lykter..bilder på førstesiden av tråden av den bilen morten:) Den flappen har han skrudd på selv! så er vell bare å leite på ebay. er flapp fra M3 evo ?! om jeg ikke tar feil.
morten325i Skrevet Juni 3, 2012 Skrevet Juni 3, 2012 oki skjønna:) så flere så hadde sån bakspoiler.. tru vilken vinge hn har på..om det er noe alla masse slag jeg har på min?
Dansken89 Skrevet Juni 5, 2012 Skrevet Juni 5, 2012 Ett lte bilde før vintern som var Er under kosmetikk kniven as we speak
Spiff Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 mye fine e34 her noen som har peiling hvor jeg kan få tak i en sån bakspoiler med flipp på?? sån spoiler som står på den blå sedan med gule lykter..bilder på førstesiden av tråden av den bilen morten:) send han en pm og spør da, så får du svar på alt
Eirik nils Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Jeg kjøpte denne for ca 4 år siden med gåen girkasse for 4000kr. Har etter den tid fått en hel masse nytt som forex da tar jeg noen av di tingene som ikke viser utvendigt :25% diffrensialsperre,callipere bak med 40 mm stempel,callipere foran 4 stempels org BMW callipere med skiver 30mm*330mm,har også byttet ut det meste på forstillinga med Myhle HD stag foringer,boge dempere som er 2.5 cm kortere,senket litt+++++++++++mye mer Kan også ta med at denne bilen er i daglig bruk og jeg har kjørt 80 000km av di totalt 365 000km den har rullet:-)
Dansken89 Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 nån bilda av m5en min [ Bilde ] [ Bilde ] Ai ai den var flott Åssn felger er det på den? Legger ett par nyere bilde av min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå