Julian Sommer Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Det var en stykk perfekt E34, ///MPower!
///MPower Skrevet November 5, 2012 Skrevet November 5, 2012 Det var en stykk perfekt E34, ///MPower! takker for det Digger bilen din remy!! Men det visste du hehe jau, misunner deg veldig den du lusker rundt i og
Julian Sommer Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Nydelig bil 525ix, om jeg ikke har sagt det før
///Simon Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Hei. Orginal 535i ( Står i den nå en 3,7L Ac schnitzer S5 motor i den jeg fikk tak i ) med det meste av utstyr du fikk på den tiden 4xel vinduer, krus krontrol, største kjørekomputer, svarte sport stoler i skinn, el takluke, elektriske org sol beskytelse i bak rute, varme i seter bak, osv, osv, osv.. denne helgen som var ble ombygging til s38b36 påbegynt og blir forhåpentlig ferdig til neste helg Mvh. Simon.
Julian Sommer Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Pen bil Simon, hvilken farge er dette? Ser litt ut som gletcherblau, men er kanskje bildene som lyver?
///Simon Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Pen bil Simon, hvilken farge er dette? Ser litt ut som gletcherblau, men er kanskje bildene som lyver? Det er granit'silber
thbrekke Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Nydelig bil 525ix, om jeg ikke har sagt det før Takker for gode ord! Kjekt at du liker bilen, begynner å bli fornøyd selv også
Julian Sommer Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Pen bil Simon, hvilken farge er dette? Ser litt ut som gletcherblau, men er kanskje bildene som lyver? Det er granit'silber Okei, ja, var det det måtte være hvis det ikke var gletcherblau. Er ikke alltid så lett å se forskjell på bilder. Har hatt e34 med begge fargene selv, og har en liten svakhet for den gletcherblau, hehe. Men pen bil, har lyst på m optikk selv. Blir snart kanalskjørt i det minste Crabfish, det er godt du blir fornøyd, det hadde jeg vært også med den bilen der! Prøve å få pussa på min litt fremover jeg, så kanskje jeg kan begynne å like den litt bedre etterhvert, hehe
bmw-E30 Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 M5 enn [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Viktig å ta med bildet med Amanda, hehe
torbfer Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 M5 enn [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Viktig å ta med bildet med Amanda, hehe Haha, lastet bare opp noen bilder fra mobilen så såg faktisk ikkje kass som blei lastet opp
_anders Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Et par mobilbilder av min. Lei av vinter allerede! Vil kjøre m5!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå