lienback Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 lusket litt på noen eldre bilder av bilen på dataen.[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] ååå, har ikke ord............. jeg og vil ha bilen min så fin!
///MPower Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 der var den ja, lenge siden eg har sett. var det ikke en prosjekttråd på denne for mange år siden?? meget fin
Bmweee Skrevet November 15, 2012 Skrevet November 15, 2012 Njooo..var en tanke om pustehjelp, men mangel på garasjeplass etc etc fjerna det meste av den lysta. Står godt i garasje for vinteren, så ser til våren ka planen blir:) Kanskje får rc felgene på den også iløpet av året;)
APedersen Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Tøff E34 Bmweee, ikke ofte jeg ser E34 med Alpina leppe
Bmweee Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Takk takk, Får håpe kan hive seg på noen treff til neste sommer:)
Clausfox Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Mye fint her! Drar vell ned standar'n når jeg legger inn bilde av e34'n min, men legger ved et likevell Orginal Shadowline!
Bmweee Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Få på noe spacer, senk..evnt litt mer gummi..sååå har du fint stuk!
Clausfox Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Få på noe spacer, senk..evnt litt mer gummi..sååå har du fint stuk! Hehe, er felgene jeg bruker på e36'n min, å det er ET6 Bak! å da må jeg ha en del strekk for ar de skal passe på den! Men om jeg skal ha de på denne til vårn må jeg ha spacer forran og mere gummi !
HalvorK Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Få på noe spacer, senk..evnt litt mer gummi..sååå har du fint stuk! Hehe, er felgene jeg bruker på e36'n min, å det er ET6 Bak! å da må jeg ha en del strekk for ar de skal passe på den! Men om jeg skal ha de på denne til vårn må jeg ha spacer forran og mere gummi ! Gruppekjøp på coilovers til våren da ?
///MPower Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Njooo..var en tanke om pustehjelp, men mangel på garasjeplass etc etc fjerna det meste av den lysta. Står godt i garasje for vinteren, så ser til våren ka planen blir:) Kanskje får rc felgene på den også iløpet av året;) kjøpte du de av meg? fått pusset de opp?
Bmweee Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Njooo..var en tanke om pustehjelp, men mangel på garasjeplass etc etc fjerna det meste av den lysta. Står godt i garasje for vinteren, så ser til våren ka planen blir:) Kanskje får rc felgene på den også iløpet av året;) kjøpte du de av meg? fått pusset de opp? Ja, stemmer det. Nei, skulle levere de på tørr-is blåsing i fjor sein sommer.. Men så skulle de visst starte opp et sånt anlegg her heime også så la det bare på vent, de er snart oppe å går med det. Da er det bare lakk av senter og polering av kant etter blåsing;) Tror dei vil bli stilig med god senk og evnt spacing..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå