Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Njooo..var en tanke om pustehjelp, men mangel på garasjeplass etc etc fjerna det meste av den lysta.

Står godt i garasje for vinteren, så ser til våren ka planen blir:) Kanskje får rc felgene på den også iløpet av året;)

Skrevet
Få på noe spacer, senk..evnt litt mer gummi..sååå har du fint stuk!

Hehe, er felgene jeg bruker på e36'n min, å det er ET6 Bak! å da må jeg ha en del strekk for ar de skal passe på den! :)

Men om jeg skal ha de på denne til vårn må jeg ha spacer forran og mere gummi ! :D

Skrevet
Få på noe spacer, senk..evnt litt mer gummi..sååå har du fint stuk!

Hehe, er felgene jeg bruker på e36'n min, å det er ET6 Bak! å da må jeg ha en del strekk for ar de skal passe på den! :)

Men om jeg skal ha de på denne til vårn må jeg ha spacer forran og mere gummi ! :D

Gruppekjøp på coilovers til våren da ?:)

Skrevet
Njooo..var en tanke om pustehjelp, men mangel på garasjeplass etc etc fjerna det meste av den lysta.

Står godt i garasje for vinteren, så ser til våren ka planen blir:) Kanskje får rc felgene på den også iløpet av året;)

kjøpte du de av meg? fått pusset de opp?

Skrevet

kjøpte du de av meg? fått pusset de opp?

Ja, stemmer det. Nei, skulle levere de på tørr-is blåsing i fjor sein sommer..

Men så skulle de visst starte opp et sånt anlegg her heime også så la det bare på vent, de er snart oppe å går med det.

Da er det bare lakk av senter og polering av kant etter blåsing;)

Tror dei vil bli stilig med god senk og evnt spacing..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...