evi Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Få på noe spacer, senk..evnt litt mer gummi..sååå har du fint stuk! Hehe, er felgene jeg bruker på e36'n min, å det er ET6 Bak! å da må jeg ha en del strekk for ar de skal passe på den! Men om jeg skal ha de på denne til vårn må jeg ha spacer forran og mere gummi ! Gruppekjøp på coilovers til våren da ? Jaaa. Coiloversss..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skagen Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 min m5 3,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Tåler flere bilder av denne skagen originalbil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 oh, samme felger som meg jo ka dim på de? kor i bergen holder du te då? fler bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skagen Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 TAKK Bor 3 min fra flesland. felgene er vel 10x18 og 8,5x18 (tror jeg) . skal få tatt noen bilder men siden ikke motor står i stayler den så veldig man skal prøve. motor på "service" å får byttet veiv og alle lagre og pakninger , hadde et lite uhell. Har bare bilder fra gamle eier, men kan hive de innpå visst ønskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skagen Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Ble litt giret selv så måtte ta noen bilder. Men står som sagt her uten motor så ser jo ut som den står på stylter... Har heller ikke fått vasket den på mange måneder så ser litt shabby ut.. hamann felgene er å får nye dekk så et annet sett måtte gjøre nytten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 E34 535 Turbo i vintermodus. Venter på by turbo, manifold, eksos ++ Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Mine, svart 520i manuell med coilovers og ESM replica felger 17x10 bak Nåkså shabby velvet blue metallic 525 M20B25 med kvasskam, chip og større dyser og sperre Går godt men ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Her er min E34 M5:) Orginal bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 fin, la merke til at den hadde nesten samme regnr som min gamle m5 touring også, eg hadde bd11178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Ja bilen er veldig fin. Teknisk er den 95% strøken. innvendig 100% og utvendig 75% ( noen bobler i lakken på en skjerm:( Men bilen er en INDIVIDUAL. eneste m5 med denne lakken. har hatt den på service i år så klima anlegget har fått ny gass og filter. samtidig fekk eg bytta frontrute p.g.a steinsprut. Den har også fått bytta demper bak. bilen har mykje utstyr til å vere så gammel: cruise control el seter med varme el dobbel takluke avtagbart hengerfeste nivåreg stor kjøre komputer el vinduer el ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arizonapie Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 En fin sommerdag i Angedalen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 E34 535 Turbo i vintermodus. Venter på by turbo, manifold, eksos ++ [ Bilde ] Mvh Håkon Har du original girkasse (Automat) og turbo? Hvordan fungerer det? Ikke ofte jeg ser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå