thbrekke Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Min 525ix med nymontert bredfront og sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 540ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Min 525ix med nymontert bredfront og sommerhjul [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Nydelig bil du har.. Samme farge som jeg hadde på min ser det ut som. Også med bredfronten osv. Du får gi et pip om du skal selge den. Savnet er STORT! Legger ved et par bilder av min tidligere E34 for å ikke komme med OT. Og må jo ha med originale kapsler og greier, på feite stålfelger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 Nydelig bil du har.. Samme farge som jeg hadde på min ser det ut som. Også med bredfronten osv. Du får gi et pip om du skal selge den. Savnet er STORT! Legger ved et par bilder av min tidligere E34 for å ikke komme med OT. [ Bilde ] [ Bilde ] Og må jo ha med originale kapsler og greier, på feite stålfelger! [ Bilde ] Takker! Er godt fornøyd nå. Syns fargen er veldig pen. Kledlig på e34, samt jeg har ikke sett så altfor mange av de i denne fargen! Den som du hadde var også svært pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 1, 2013 Share Skrevet April 1, 2013 535i Manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 Fra den var i live:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet April 2, 2013 Share Skrevet April 2, 2013 kos i solsteiken, med vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 ute og prøvekjører litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet April 3, 2013 Share Skrevet April 3, 2013 min nye brukis på kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 du må ta deg en shoot med alle bilene samlet john Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 28, 2013 Share Skrevet April 28, 2013 Fikk en kompis til å ta noen bilder av bilen idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå