SofaKingFresh Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Min 525ix med nymontert bredfront og sommerhjul [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Nydelig bil du har.. Samme farge som jeg hadde på min ser det ut som. Også med bredfronten osv. Du får gi et pip om du skal selge den. Savnet er STORT! Legger ved et par bilder av min tidligere E34 for å ikke komme med OT. Og må jo ha med originale kapsler og greier, på feite stålfelger!
thbrekke Skrevet April 1, 2013 Skrevet April 1, 2013 Nydelig bil du har.. Samme farge som jeg hadde på min ser det ut som. Også med bredfronten osv. Du får gi et pip om du skal selge den. Savnet er STORT! Legger ved et par bilder av min tidligere E34 for å ikke komme med OT. [ Bilde ] [ Bilde ] Og må jo ha med originale kapsler og greier, på feite stålfelger! [ Bilde ] Takker! Er godt fornøyd nå. Syns fargen er veldig pen. Kledlig på e34, samt jeg har ikke sett så altfor mange av de i denne fargen! Den som du hadde var også svært pen!
///MPower Skrevet April 14, 2013 Skrevet April 14, 2013 du må ta deg en shoot med alle bilene samlet john
liffi Skrevet April 28, 2013 Skrevet April 28, 2013 Fikk en kompis til å ta noen bilder av bilen idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå