Gå til innhold

Min BMW 525dA M-sport 2006mod

_CoZm|C_
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke blitt vant til fargen jeg, men det blir vel bedre utover sommeren tipper jeg. Det ble vel 250kr for pærene + 450kr for xenonkit! Det tar 5min og montere xenon, pærene tar 5min når du først har gjort det ;)

Alt er faktisk likt på bilene, interiør, farge osv. Men du har litt mer utstyr som Navi. Motor er du forran, men jeg tar deg pga chip ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OM du finner ut du skal chippe den hos ESS så kan du trille ut derfra med 285hk samt over 600nm. Om du har manuell kasse that is.

Hvertfall mulig på 325d (e90) dette skulle vel være samme motor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E9x 325d er en 3,0 liter med 197hk, mens E6x 525d 04-07 er 2,5 liter med 177hk, mens 525d etter 03/2007 er 3,0 litere med 197hk.

Forøvrig en meget pen bil, men for guds skyld, ikke putt blått i ringer og tåkelys.. Får desverre assosiasjoner til Auda med ettermonterte LED lys i hytt og gevær og gamle rånete 240'r..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E9x 325d er en 3,0 liter med 197hk, mens E6x 525d 04-07 er 2,5 liter med 177hk, mens 525d etter 03/2007 er 3,0 litere med 197hk.

Forøvrig en meget pen bil, men for guds skyld, ikke putt blått i ringer og tåkelys.. Får desverre assosiasjoner til Auda med ettermonterte LED lys i hytt og gevær og gamle rånete 240'r..

Enig! Ettermontert xenon og LED ser skikkelig jalla ut og går i retning kebabtralle. En sånn fin bil fortjener heller at ting blir gjort litt "med stil"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...