badsha Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 -E36 98 mod 316i -fullt M3 optic -0 rust -tectylert -ingen steinsprut el. -strøken -Bilstein understell med eibach fjær -byttet olje hvert 7000 km til castrol sport -full service hefte -km 239000 -bærer ingen preg av km! -M3 sedan skinn interiør svart og mye mer!!! er senket 30 mm med bilstein godkjent hos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Oktober 27, 2009 Share Skrevet Oktober 27, 2009 Jeg personlig ville ikke gitt mer enn 30k maks. Men er nok av veldig smarte folk der ute som sikkert gir mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 vet at folk her inne gir alltid mindre, men ligger jo mange shabby bmwer til 30 000 som er langt eldre... og uten noen utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 vet at folk her inne gir alltid mindre, men ligger jo mange shabby bmwer til 30 000 som er langt eldre... og uten noen utstyr. Jeg tror ikke at folk i realiteten gir mindre for bruktbiler her inne enn ellers i samfunnet... heller tvert imot. Det er alltid enkelt å kommentere på nettet hva man tror at en bil er verdt... spesielt hvis man ikke er i markedet for en ny bil, men når man selv står i salgs/kjøp situasjonen blir man alltid usikker. Hvis jeg var deg ville jeg ha testet markedet med en skikkelig annonse på Finn. Trolig kan du få mer for bilen enn du tror... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg også vil tro du får mer enn 30 000 for denne... Jeg kan by deg 25 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerhansen Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 har handlet og solgt en del e36 de siste årene. Uten å ha set bilen, og jeg går ut ifra at den er så å si rustfri. Ser bra ut, men litt for liten motor drar jo pris ned da. Men pris. Ca 40.000 + Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 har handlet og solgt en del e36 de siste årene. Uten å ha set bilen, og jeg går ut ifra at den er så å si rustfri.Ser bra ut, men litt for liten motor drar jo pris ned da. Men pris. Ca 40.000 + Dette høres umiddelbart fornuftig ut, men vær, vind og dagsform avgjør hva bilen virkelig kan selges for (les: ikke to kjøpere er like). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 kan også nevne at girolje og kardang oljehar vært byttet vær 10 000 km. vet at d er unødvendig, men slik er jeg:) første mann over 50 000 så selges den. gir overføringa er helt tight og fin! den går utrolig godttil å være en 316, test selv og se selv:) btw har kviteringer for over 49000 kr i deler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 kan også nevne at girolje og kardang oljehar vært byttet vær 10 000 km. vet at d er unødvendig, men slik er jegførste mann over 50 000 så selges den. gir overføringa er helt tight og fin! den går utrolig godttil å være en 316, test selv og se selv:) Har du hatt bilen siden den var ny? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2009 hehe neida, har kun hatt denne i 2 år, det har kun vært 2 eiere. den første var en eldre dame på ca 55 år som var sykepleier og har fulgt alle servicer hos BMW. kan godt få nr til damen hvis dere vil undersøke at det kun har vært 2 eiere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Jeg bare lurte siden det var byttet gir og kardangolje hver 10 000km... Det vil jo faktisk si at det har vært byttet 23 ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Bilen så pen ut ifølge bildene. Og hvis du har all den dokumentasjon som du sier så kan du nok få igjen en god del for denne til rette personen men så det sto at du hadde full M-optikk? Regner med du har montert M-speil, Lister og spoilern/lista på bakluka etter bildene er tatt? Uansett så har du en meget pen bil der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Er det den sorte eller den blå på bildene du snakker om forresten? så nå at det var flere bilder av begge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 hehe neida, har kun hatt denne i 2 år, det har kun vært 2 eiere. den første var en eldre dame på ca 55 år som var sykepleier og har fulgt alle servicer hos BMW. kan godt få nr til damen hvis dere vil undersøke at det kun har vært 2 eiere:) er a pen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 28, 2009 Share Skrevet Oktober 28, 2009 Bilen så pen ut ifølge bildene. Og hvis du har all den dokumentasjon som du sier så kan du nok få igjen en god del for denne til rette personen men så det sto at du hadde full M-optikk? Regner med du har montert M-speil, Lister og spoilern/lista på bakluka etter bildene er tatt? Uansett så har du en meget pen bil der M3 speil er ikke med i m-tech pakken. De fikk du kun på M3. List på bakluka har heller aldri vært originalt på E36. Så sjekk fakta før du kritiserer Jeg vil anslå verdien på bilen til rundt 40 000 Men du skal ikke se bort ifra at du får mer. En kollega solgte nettopp en helt std.91 modell 318 nesten skrapet for utstyr til 30 000, så er helt utrolig hva folk vil gi for E36 enda. Du har jo en av de nyeste modellene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå