Mexos Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Jeg har faktisk ikke eid en bil som ikke har vært importert enda. Grunnen til dette tror jeg er at norske biler ofte desverre er alt for kjedelige. Importbiler har som regel mer utstyr og jeg liker å tro at en bil slites mindre i 5. gir på autobahn 100 000km, kontra 100 000km i norske 60 soner med saltlake og fartshumper.
jojr Skrevet Oktober 29, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2009 Det er vel den oppfattningen jeg sitter med også,
Kjennern Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Eneste jeg kan se som grunn til å velge Norsk bil må vel være å få med nordisk klima pakke. Er ikke alle import biler som har sete varme for eks...Men sånn ellers kan import bilene være bedre en Norske som er kjørt på dårlige veier og saltlake halve året.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 29, 2009 Skrevet Oktober 29, 2009 Det er noe jeg synes er rart! Jeg merker jo i Audien at den har svakere varmeapperat og manglen på setevarmer gjør en ikke varmere når en setter seg i iskalde skinnseter om vinteren. BMWen er kjøpt ny i norge og har rattvarme, kraftig varmeapperat som får opp tempraturen raskt i kupeen og setevarmer. Men store deler av Tyskland har jo i dag samme klima som store deler av sør norge, det blir grådig kaldt i tyskland også selv om de ikke får så mye snø som oss. Jeg vil jo tro at herr Haager som kjøpte min audi ny frøys godt når han satt seg i skinnsetene om vinteren. Jeg tror egentelig at vi normenmn er litt for godt vandt med komfort og krever f eks varmeseter, lyktespyler eller el vinduer bak som standard (noe vi kan med god grunn med tanke på bil prisene i dette landet, litt må vi jo få tilbake for at vi betaler oss ihjel på avifter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå