Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvorfor det tar så lang tid å "ladde opp" xenon-lysene i fjernlysa mine? Er det mulig å gjøre noe sånn at lyset slår seg på raskere? Jeg har ettermontert xenon-kit.

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Er gasspartikler som må lades opp (ettersom jeg har skjønt).

Men er bare første gangen, så hvis du skal ut å kjøre i mørket er det bare å ha lysa på i noen sekunder så funker de med en gang nr du trenger de :wink:

Skrevet
Er gasspartikler som må lades opp (ettersom jeg har skjønt).

Men er bare første gangen, så hvis du skal ut å kjøre i mørket er det bare å ha lysa på i noen sekunder så funker de med en gang nr du trenger de :wink:

Visst jeg gjør som du sier, fønker de en liten stund. Visst jeg kjører en del med nærlysene (et par minutt+), må jeg "ladde" de opp igjen nesten fra skratsj.. :? Det er det som irriterer meg sånn.

Jeg har 50w pærer mener jeg... :x

Skrevet
Visst jeg gjør som du sier, fønker de en liten stund. Visst jeg kjører en del med nærlysene (et par minutt+), må jeg "ladde" de opp igjen nesten fra skratsj.. :? Det er det som irriterer meg sånn.

Jeg har 50w pærer mener jeg... :x

Sånn er det! :D

Skrevet

Har samme problemet med at det tar lang tid fra jeg tenner fjernlyset til det er full effekt, men jeg har merket meg at det tar langt kortere tid å få full effekt på nærlysene, som er originale xenon fra BMW. Har tenkt på å skaffe meg noen originale ballaster og pærer.

Skrevet
Eneste løsning er å montere halogen igjen om du irriterer deg så fælt over det...

For det er ikkeno å gjøre med...

Jeg skal love deg at jeg ikke kommer til å montere halogen igjen.. med mindre jeg blir tvunget til det... Xenon-lysene har 1000 ganger bedre lys..!! :wink:

Jeg bare lurer på om det går an å gjøre noe med dette "problemet"

Skrevet

Stort sett så er alle xenon kit like trege.

Mulig at man kan oppleve 1 sekund forskjell, men mest sannsynlig ikke.

Xenon er treg på oppvarming, men når man dimmer ned for andre biler, så skal det være full effekt nesten umiddelbart.

Skrevet

De jeg hadde fra VVME var ihvertfall utrolig trege. Derfor kjører jeg med halogen lys nå frem til jeg får råd til originale Xenonlamper.

Skrevet

Med metoden jeg skreiv over her oppfatter jeg de ikke som trege, Kan jo være de har endra leverandør e.l også. Kjøpte mine for 1 mnd sden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...