Lars89 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Er et eller anna magisk med E36 som får folk til å prise de opp i skyene. Jeg kan ikke fatte og begripe hva
Luftwaffel Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Den er faktisk veldig bra den bilen der, tror jeg vet hvor den er retta, og da har du ingenting å frykte. Den er veldig pen å se på når den kommer kjørende, og ser generelt hel og fin ut.
j0lle Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Bilen er fin den, men du får jo en nyere modell til ca samma pris (+ - 10k), med samme km stand.. På en annen side, noen mener at E36 er penere enn E46, og da kan ikke disse prisene sammenlignes på grunnlag av alder osv..!
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 uten speilene og framlyktene er denne bilen så pen en E36 med bakdører kan bli.
ZhilleN Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 hvis bilen har vært kolisjonsskada, behøver ikke og bety at du gjør et dårlig kjøp? Test bilen før kjøp, merker man noe til skadene ved kjøreegenskapene, hadde jeg ikke kjøpt, men er den fin og kjøre, og alt fungerer som det skal, hadde jeg ok gått for denne. Spørsmålet her er vel hvorfor den er prisa til 59.000,- ? Denne så ut som den hadde god standard, men skeptisken begynner og komme når den er priset så lavt, dette er jo en bil vært mer en 59.000,- etter min mening. Hadde jeg vært ha som skulle ha sett på bilen, hadde jeg gått igjennom bilen grundig! Sjekke hefter, hvor opprettigna har foregått, tatt en god prøvetur, med litt testing av kjørefølelse, og hvordan bilen virkelig oppfører seg, kanskje svinge litt brått til høyre og venstre, for og høre etter ulyder osv. Etter min mening, lykke til!
fish Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Hmm... Er ikke helt sikker nå, men fikk en forståelse av at bilen ikke var 100% når det gjelder ramma. Var kanskje ett avvik litt over normalen.
fish Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2009 Oki.. Men siden denne bilen er uaktuell for kameraten min, har dere noen andre forslag i samme prisklasse??? (3-serie)
Mexos Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Spørsmålet her er vel hvorfor den er prisa til 59.000,- ? Denne så ut som den hadde god standard, men skeptisken begynner og komme når den er priset så lavt, dette er jo en bil vært mer en 59.000,- etter min mening. Etter min mening, lykke til! Nå får man jo E46 med lavere km stand til 20 000 mer, så vil ikke påstå at denne er verdt ei krone over 59 000. Hadde dette vært en Touring hadde den vel slitt med å bli solgt for 50 000? Jeg forstår ikke hvorfor folk er interessert i å betale så utrolig mye For E36. De bare øker og øker i pris. Tror mange her inne hadde fått seg et sjokk dersom de hadde tatt en titt i rødboka og funnet listeprisen på sin bil. En kamerat av meg hadde sin 318is i 3 år, kjørte på den 70 000km og solgte den for kun 10 000 mindre enn han kjøpte den for. En annen hadde sin 325 i 2 år, kjørte på den 70 000 og solgte den for samme pris som han kjøpte den for igjen. Jeg har hatt en 325 som jeg solgte for 20 000 mer enn jeg kjøpte den for, kun 5 mnd. etter jeg kjøpte den. Slike ting går bare ann med E36. Uansett hvilken pris man setter, kommer det noen og kjøper disse bilene Bilene blir mer og mer slitt (Flere og flere oppbrukt?) Og prisene øker og øker.
Thomaz Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Til sammenligning kjøpte en kompis av meg en 97 e36 dog en 316 til 15000,- Helt strøken teknisk tom største kjørecomputer UTEN pixelfeil.. Eneste aberet er at venstre dør er litt bulka.. Så jeg syns det kanskje er litt drøy pris på den.. Men e36 facelift er veldig gode biler, ikke til å sammenligne med preface etter min mening..
FredrikE24 Skrevet Oktober 31, 2009 Skrevet Oktober 31, 2009 Mamma kjører rundt i en 97 316i E36 Facelift også, med den største kjørekompen her er det heller ikke pixelfeil. Vi har vel kjørt den bilen snart 50 000 km UTEN feilslag byttet bakre potte og bremseklosser. Synes det er ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå