Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ikke at det hjalp meg så mye, men takk for det. Husker ikke hvordan jeg kom frem til 7320. Tror jeg kikka i medlemslista :)!

Vedr. BMWCCN og medlemskap kan du evt. skrive til register@bmwccn.no

Tusen takk for hjelpen Fredrik. Det var det jeg var ute etter. :wink:

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg er redd du må vente på neste giro for 2010,. Du kan kontakte BMWCCN for å få en bekreftelse på at du er medlem men mistenker at det kan ta lang tid å få.

Er klubben virkelig så useriøs at de ikke klarer å sende ut nytt medlemskort ved evt tap?? :roll:

isåfall er det ALT for dårlig..

Skrevet
Ikke at det hjalp meg så mye, men takk for det. Husker ikke hvordan jeg kom frem til 7320. Tror jeg kikka i medlemslista :)!

Hmm Meldte meg inn i klubben via mail for en stund siden, men har ikke hørt eller sett noe etterpå. Lurer på om den klubben er noe for meg i det hele tatt.

Har iallfall fått ett litt negativt førsteinntrykk...

Skrevet

Hmm Meldte meg inn i klubben via mail for en stund siden, men har ikke hørt eller sett noe etterpå. Lurer på om den klubben er noe for meg i det hele tatt.

sitter dessverre med ett veldig dårlig inntrykk selv osgå. Var medlem for to år tilbake ca, men fikk aldri noe ny faktura når mitt første år var ferdig, så da var det like greit å ikke være medlem lenger. Fikk aldri noe medlemskort heller, men fikk Farfreude da :)

Skrevet

sitter dessverre med ett veldig dårlig inntrykk selv osgå. Var medlem for to år tilbake ca, men fikk aldri noe ny faktura når mitt første år var ferdig, så da var det like greit å ikke være medlem lenger. Fikk aldri noe medlemskort heller, men fikk Farfreude da :)

Nå er vel egentlig ikke denne tråden for å diskutere dette..Men jeg har heller ikke mange positive opplevelser med BMW CCN heller. Så jeg er IKKE medlem lengre. Synd at det skal være sånn egentlig. Håper de forbedrer seg :) Får krysse fingrene :) Mulig det er forskell fra avdelingene da. Skal ikke stemple hele klubben pga et par avdelinger ikke er seriøs :)

Skrevet

Her i Agder er det ingen avdeling engang :roll:

Fikk ikke noe medlemskort jeg heller etter jeg meldte meg inn, men var bare sende en mail så sendte de det.

Mottok giro i går med nytt kort.

Må dette stemples? I telfelle av hvem?

Skrevet

Medlemskort og medlemskort fru blomm....

Er jo bare en faens papirbit. Drit skuffende.

Hvert år får jeg nytt medlemskort av VAG klubben og det er i plast akkurat som VISA kort. Meget praktisk og ser mye mer proft ut. Jeg har selv mistet mitt CCN kort.

Skrevet

Det er bare å betale regninga med telegiro med kvitteringsoblat eller krysse av for det i nettbanken, limer bare oblaten på medlemskortet...

man må huske på at det er folk som sitter med dette på frivillig basis, dog det er hele tiden mange som melder seg inn og enda fler som det skal sendes nye fakturaer til. Å se på klubben som useriøs fordi det tar litt tid før du får medlemskortet blir litt for dumt spør du meg!

Det med at vag-klubben har et (grommere) medlemskort enn BMWCCN har bare med prioriteringer å gjøre, spør du meg så er det greiere at pengene går til andre ting. Hvis et medlemskort skal koste 20 kr mer så kan du gange det med ca 10000 (nå veit ikke jeg hvor mange betalende medlemmer det er) og det blir det jævlig mye penger av!!

Det er de samme folkene som jobber å sliter for at vi skal ha det bra på treff som skal ordne alt annet klubbrelatert ved siden av jobb og familie og det skal de ha all ære for!!!

Skrevet

Det er bare å betale regninga med telegiro med kvitteringsoblat eller krysse av for det i nettbanken, limer bare oblaten på medlemskortet...

man må huske på at det er folk som sitter med dette på frivillig basis, dog det er hele tiden mange som melder seg inn og enda fler som det skal sendes nye fakturaer til. Å se på klubben som useriøs fordi det tar litt tid før du får medlemskortet blir litt for dumt spør du meg!

Det med at vag-klubben har et (grommere) medlemskort enn BMWCCN har bare med prioriteringer å gjøre, spør du meg så er det greiere at pengene går til andre ting. Hvis et medlemskort skal koste 20 kr mer så kan du gange det med ca 10000 (nå veit ikke jeg hvor mange betalende medlemmer det er) og det blir det jævlig mye penger av!!

Det er de samme folkene som jobber å sliter for at vi skal ha det bra på treff som skal ordne alt annet klubbrelatert ved siden av jobb og familie og det skal de ha all ære for!!!

Skrevet

Jeg får alt jeg trenger jeg,medlems kort fra giro å rabatt å blade + melding på telefon om treff å turer fra-til :)

Så jeg er meget fornøyd,men har ikke vært med på noen enda da BMW er under oppusing,så kan ikke si hvor bra det er..Men tror det virker veldig bra.

Tips neste gang du får Giro så ta med Medlems nummere (korte) til der du skal ha rabatt så legger dem det inn å trenger ikke korte videre (legge i skuffen)

Skrevet

Det er nok mere bak det enn at de ikke får medlemskortene sine ;)

Skrevet

Helt enig med JulianS

Alt for mange som syter å klager,men sånn vil det altid være dessverre.Folk burde drope å stå på for andre...

Alle burde syte å klage å bli mere rashøl stjele å lage faenskap så kan man se hvor morro/bra ting ville blitt..

Skrevet

Syt å klag?? Det er erfaringer og inntrykk det er snakk om. ;)

Det er altid delte meninger om en ting,klubb etc. Og fordi noen har dårlige erfaringer eller inntrykk.så betyr det ikke at det er syting å klaging. De kan ikke forvente å få KUN god omtale. Det må tåles å høre/lese begge meningene. dette er trossalt et diskusjonsforum ;)

Skrevet

Man kan ikke fovente at folk som bruker mye fritid for andre,at dem skal yte samme servic som en forhandler,tror dem fleste gjør så godt dem kan..

Men nå er jo jeg av den typen som er taknemlig for at noen gidder,akkurat som denne Bimmers siden,så klart kunne ting vært bedre men det er bare pisse ting en at jeg ikke hadde hat noe i det hele...

Men nå er dette bare min mening :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...