Ingenteng Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Mitt hoved prosjekt består av en BMW E36 320 coupe 1997 mod. Prosjektet har til nå pågått i ca 4 år. Jeg håper å ha bilen på veien til sommeren. Det som er gjort med bilen er bla: -Hel lakkering innvendig og utvendig -Spax høydejusterbart understell. -Plukket ifra hele understellet bit for bit å lakkert opp de fleste deler -Byttet ut alle skruer i understell til nye -Byttet alle slitedeler og montert powerflex foringer -Rust behandling av understell -Slissa bremseskiver og yellow stuff bremseklosser -Stål omspunnede bremseslanger -Nye felger (keskin kt4 8.5x18 foran og 9.5x18 bak) -Komplett orginal M3 styling -Rieger bakrutesenker og cat killer -Angle eyes -Euro style LED baklys -Bad look panser - ++++ masse mere Fremmtidsplaner for bilen: -Bytte ut den orginale 2 literen å få noe med litt mere futt i (Drømmen er en 3.0 M3 turbo motor) -Importere en M3 å bygge om bilen komplett til M3 -Montere bilstereo/multimedia -Soting av rutene -Ny eksos med utblåsning på begge sider -Big brake kit foran og bak -Xenon lys -Strobe kit foran og bak Takk til: -Christian Andreassen. -Stig Annfinsen. -Stian fra Motortechnik AS (For en sinsykt god kundeservice å et godt sammarbeid) -Alle andre så har vært å hjulpet meg med bilen FILMER: Geir står i lakkboksen å lakker Ny lakk rett ut av boksen Sånn biln så ut før prosjekt starta Innvendig Rætt ætter prosjekte va starta Ætter innvendig lakkering å montert motor Lakkering på Toyota Stokmarknes Lakkering på Toyota Stokmarknes Ferdig utvendig Ferdig utvendig Første dagen me prøveskilt Første dagen me prøveskilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Gratulerer, du har klart å ødelegge en ellers nydelig bil med det harrye Panseret (Min mening da). Ellers så bilen meget pen ut Og motorplanene var ikke dumme det hadde vært fint om du kunne skrevet på bokmål eller nynorsk. Det er ganske slitsomt for folk fra andre landsdeler å lese Dialekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Nydelig bil med et forferdelig panser Planene ellers høres bra ut. Jeg er selv nordlending, men det er ikke noe særlig å sitte å lese dialekt, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Fin bil, men savner emblemet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Stilig bil Som de andre sier falt ikke panseret i smak, og savner emblem! Men synes det er tøft at du skiller deg ut og har en unik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Jeg likte bilen godt. men skulle vert sort listverk på dørene å fangerne for å fått et skille :)Men det er jo ikke min bil så . Men alt i alt så ser det ut som en tøff å gjennomført bil Bra jobba Keskin kt4 blir aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 flott bil, med nydelig farge. Det du mangler er: svarte lister, orginalt panser, orginale frontlykter, liten vinge på bakluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 Nydlig farge. savner litt sorte detalier , som listene og sort diffusor. Pansere falt ikkje heilt i smak hos meg heller, Men det viktigste er at du er fornøyd selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 fin bil, fint panser!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 kjempe fin bil. men panseret ødelegger alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 31, 2009 Share Skrevet Oktober 31, 2009 sprek farge. veldig fin bil bortsett fra panser. M3 look speil som faktisk er ennå styggere enn vanlige M3 speil. og front lykter. men ellers var bilen fin. kunne vært svarte lister. men er også ganske fint når lister er i samme farge om bilen. ville hatt defuseren bak svart uansett da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Oktober 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2009 Takk for responsen:) Beklager at alt står på dialekt men jeg bare klipte ut alt som jeg hadde skrevet på et lokalt forum her som jeg bor. når det gjelder pansret så må jeg si jeg er ganske fornøyd med det. grunnen til at jeg gjorde dette var mest for at jeg ville ha en bil som skiller seg litt ut ifra mengden men jeg ville ikke endre noe på karosseriet som ville være vanskelig å få gjort om til orginal stand. et panser er heldigvis greit å bytte ut til orginalt hvis jeg senere ønsker å få et orginalt utsende på bilen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen86 Skrevet November 1, 2009 Share Skrevet November 1, 2009 Syntes bilen ble helt rå! Kult at du tør å gjøre noe ikke alle andre gjør Konge med slikt panser! Har du noen bilder av når du laget det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Takk for responsen:) Beklager at alt står på dialekt men jeg bare klipte ut alt som jeg hadde skrevet på et lokalt forum her som jeg bor. når det gjelder pansret så må jeg si jeg er ganske fornøyd med det. grunnen til at jeg gjorde dette var mest for at jeg ville ha en bil som skiller seg litt ut ifra mengden men jeg ville ikke endre noe på karosseriet som ville være vanskelig å få gjort om til orginal stand. et panser er heldigvis greit å bytte ut til orginalt hvis jeg senere ønsker å få et orginalt utsende på bilen igjen. Det var ikke så dumt tenkt med tanke på modifiseringer det. Er som du sier fort gjort å bytte panser. Det som gjør at jeg synes det er litt rart et at E36 er en ganske 5-kantet bil på en røff måte, og at det blir for mye en slags rund snute ved nyrene når det blir "mer panser" akkurat der. Men er jo smakssak og så lenge du er fornøyd er jo det det viktigste Og med en strøken e36 skiller man seg automatisk fra mengden iogmed at de bare blir sjeldnere og sjeldnere Jeg likte interiøret også veldig godt i denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Januar 11, 2010 Share Skrevet Januar 11, 2010 Rå bil. Syns den skilte seg ut med panseret og var ikke overkill, derfor syns jeg dette er akseptabelt. HVa farge er det på felgene? ser det er flere valg på Kt4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå