Skands1 Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Siden ingen har nevnt travhester, så bare måtte jeg skrive opp den interessen.. + familie og unger - selv om unger vel like mye er et resultat av å ha interesse for damer... Godt BMW produserer blant annet E61 for markedssegmentet som oss
sveinis Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Har en sønn på 1,5 som tar mye tid, men så er han jo også hovedinteressen min Ellers er motorsykler noe jeg virkelig er glad i. Etter endel år med ulike "plastraketter" og kjøring som overhodet ikke passer inn i papparollen, har jeg solgt R-sykkelen og skal nå forsøke meg på ombygging av en gammel Shadow 1100. Herlig vinterprosjekt! Utenom mc er det jakt, ski (telemark), jakt, fiske og jakt som opptar meg.
skillbill Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Spiller golf og tennis, driver litt med musikk (Fl Studio og skriver låter), alpint og jibbing om vinteren, HiFi-entusiast, hobby-skribent og liker å tegne! Og være sammen med kjæresten og venner da!
knut e Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 har pussa opp og bygd på huset i 2 år, nå er garasje på tur, ellers er det snøscooter vinterstid. og bil tar utrolig mye tid det og
///Naitsirk Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Er egentlig for det meste bil det går i om dagen, men jeg drev aktivt som toppidrettsutøver som skihopper intill nå nylig da jeg bestemte meg for å legge skia på hylla. Da jeg drev aktivt var det egentlig ikke så mye tid til annet en trening og man havnet fort på 30 timer trening i uka enkelte ganger, så bil har jeg ikke hatt så mye tid til før det siste året egentlig Vintersport genrelt interesserer jeg meg over middels for =) Og tekniske duppeditter og maskiner..har jobbet en del med cnc-styrte maskiner og det var meget interessant, det førte til at jeg begynte på maskiningeniør-studie nå i høst Tjaa...det var vel det.. personlig rekord som skihopper ble på 177 meter i vikersundbakken heheh
StigJ Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 ...Spiller bassgitar... Me too. Men er alt for mange år siden jeg spilte "seriøst" Ellers blir det en del Mini-Z kjøring på høst-vinterstid.
haavard Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Ishockey, kickboxing og ekstremsport generelt, men spesielt snøbrett. Ellers er det musikk(!), jeg spiller trommer - først og fremst metall. Er også hifi-frelst. Litt for glad i dram, og da spesielt whiskey=)
Astri Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Oi, dere får meg til å føle meg som ei kjedlig gammel husmor... Utenom jobben min på Mekonomen, så gå r dagene mine i å underholde snuppa mi på 3 år, gjøre husarbeid og holde oss gående. Utenom det så er jo bilen min største hobby og evighets prosjekt. Har og en RC bil eg prøver å få igang. Skriver en del dikt og sanger, synger og spiller trommer, sjøl om eg desverre ikkje har slagverk sjøl lengre. Gitaren solgte eg nettopp så dårlig med det og om dagene. Ellers så e det jo venner og godt selskap. Drev og med jakt og westernskyting før...
benger Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Er noen trommeslagere her ja. Spiller trommer selv.Gjort i 16 år. Har spilt mye i korps men siste tiden har det blitt litt i et storband, og nå prøver vi å starte et band her i Bergen etter at jeg flyttet hit. Der går det vell i rock ala Skillet, Shinedown, Nickelback osv. Ellers prøver jeg meg frem på kassegitar. Noe av fritiden går med på Xboxen. Er også interressert i Hifi og sånne duppedingser. Mye av pengene går med til ting man strengt tatt ikke har behov for Bilpleie er ganske høyt prioritert ved siden av bilen naturligvis. Snart går nok mye av tiden min med på oppussing av hus o.l. Men først må fagbrevet komme i boks. Og så klart blir jeg med på byen og tar noen runder..
Sjøbuse Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 gjennopplivet denne tråden brått jeg siden jeg kjeder meg og ikke får sov mesteparten av fritida mi går til bil. mest bmw og E38 som er best hihi utenom bil så er jeg stor fan av noe som er designet i usa av Magnum Research. INC. og produsert i isael av IMI (israel military industries) altså er det snakk om Desert Eagle. hovedsakelig liker jeg best XIX 50.AE utgaven. er noe spesielt med de syns jeg. syns designet er meget tøft på de. noen bilder av lekene mine. og en film som viser krafta i en 50.AE desert eagle.. og en artig film av en dame som ikke klarer helt å holde igjen trøkket fra pistolen http://www.youtube.com/watch?v=xgcLBc69 ... re=related
hylle Skrevet April 22, 2010 Skrevet April 22, 2010 gjennopplivet denne tråden brått jeg siden jeg kjeder meg og ikke får sov mesteparten av fritida mi går til bil. mest bmw og E38 som er best hihi utenom bil så er jeg stor fan av noe som er designet i usa av Magnum Research. INC. og produsert i isael av IMI (israel military industries) altså er det snakk om Desert Eagle. hovedsakelig liker jeg best XIX 50.AE utgaven. er noe spesielt med de syns jeg. syns designet er meget tøft på de. noen bilder av lekene mine. og en film som viser krafta i en 50.AE desert eagle.. og en artig film av en dame som ikke klarer helt å holde igjen trøkket fra pistolen http://www.youtube.com/watch?v=xgcLBc69 ... re=related hahah.. Minn meg på at jeg ikke skal kødde med deg på byen!! http://www.youtube.com/watch?v=kV59_if9vTw&NR=1
smez Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 får vel slenge meg på her jeg å .. sånn uten om bil så blir det film,fiske og paintball
Trondbrandsen Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Får svare sønnen min som førstepri, men så raser det på med high end hifi og hjemmekino, RC biler i saftig antall, også noen retro.. PC har jo etterhvert bitt litt spennende, men biljard-9ball og snooker, trollingfiske(og fiske generelt) med båten min(kan brukes også som daycruiser) etter ørret og gjedde m.m., armbåndsur m.m er herlige ting Gleder meg også til å gjennopta både mountain biking med Cannondalen, og snowboard når kroppen tillater det
dutten Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Foruten bil som opptar mye så er det endel snowboard inne i bildet der jeg kjører for burton, ellers er lyd og bilde en stor hobby samt gokart, biljard og bowling. I helgene kan det bli litt overstadig mye alkohol og påfølgende rot.. driver også endel med foto og oppererer som hjelpegutt for en kompis som livnærer seg av dette slik at jeg kan plukke opp nye triks i ny og ne ellers så er kampsport og trening også en stor hobby og gleder meg til vinteren da jeg skal begynne på krav maga
codex Skrevet April 23, 2010 Skrevet April 23, 2010 Utenom bil så har jeg litt av hvert som jeg ser på som hobbyer. Bilpleie bruker jeg mye tid på for tiden Paintball er jeg hekta på, spiller i skog med en Tippmann A5 med mange koslige mods etterhvert, skyter langt og presist! Data og spill går det en god del tid til Bygging av pc'er osv. Foto liker jeg og tutle med, har ett Nikon D80 kamera som jeg drar frem i blandt. Litt innebandy på veldig lavt nivå Ellers går vell resten av tiden til Film, Hjemmekino og musikk Det lille som er igjen etter dette går til min samboer, hu har holdt ut i 6 år Takk for deeeeeeeeeeet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå