Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker å kjøre bil. Ikke råne, kjøre turer. Elsker følelsen av å fly gjennom landskapet :) Ikke at jeg kjører fort, trenger ikke det. Sykling er også gøy, faller under samme kategorien som det å kjøre bil. Merkelig hvor mye fart man får i nedoverbakkene når en veier godt over 0.1tonn :mrgreen:

Ellers samler jeg på lommelykter av alle ting.. Ikke plasticfantastic, her snakker vi lykter fra krigens dager og ledmonstre.

Samboeren er vel min største interesse, det bør jo være ett godt tegn. :)

Periodevis er jeg fotointeressert, må liksom ha gnisten for at jeg skal gidde dra med meg kameraet ut.

Er veldig fascinert av menneskets store feilgrep, da spesielt mht Tsjernobyl og den fantastiske forlatte byen Pripyat. Drømmen er å en dag delta på en guidet tur inn i området med kamera på slep.

Forlatte samfunn generelt er veldig interessant, kunne også tenkt meg å sjekke ut pyramiden på Svalbard.

Tv.. Uff, så mye tid jeg bruker på tv. Alt fra dokumentarer til tåpelige realityserier. IKKE Paradise Hotel. Må ha visse standarder!

Oh, også har jeg 2 pusekatter. De er megaråe og jeg behandler dem vel igrunn som om de var barna mine :lol:

Jeg er ikke å finne på Facebook, nettby osv.. Synes det er mye mer hyggelig å holde kontakt med folk på ordentlig. Har ikke helt sansen for sånne enkle snarveier til sosialisering :)

Ikke at det er kjempelett å være sosial i de dype skoger når en er avholds. :roll::lol:

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Jeg elsker å kjøre bil. Ikke råne, kjøre turer. Elsker følelsen av å fly gjennom landskapet :) Ikke at jeg kjører fort, trenger ikke det. Sykling er også gøy, faller under samme kategorien som det å kjøre bil. Merkelig hvor mye fart man får i nedoverbakkene når en veier godt over 0.1tonn :mrgreen:

Ellers samler jeg på lommelykter av alle ting.. Ikke plasticfantastic, her snakker vi lykter fra krigens dager og ledmonstre.

Samboeren er vel min største interesse, det bør jo være ett godt tegn. :)

Periodevis er jeg fotointeressert, må liksom ha gnisten for at jeg skal gidde dra med meg kameraet ut.

Er veldig fascinert av menneskets store feilgrep, da spesielt mht Tsjernobyl og den fantastiske forlatte byen Pripyat. Drømmen er å en dag delta på en guidet tur inn i området med kamera på slep.

Forlatte samfunn generelt er veldig interessant, kunne også tenkt meg å sjekke ut pyramiden på Svalbard.

Tv.. Uff, så mye tid jeg bruker på tv. Alt fra dokumentarer til tåpelige realityserier. IKKE Paradise Hotel. Må ha visse standarder!

Oh, også har jeg 2 pusekatter. De er megaråe og jeg behandler dem vel igrunn som om de var barna mine :lol:

Jeg er ikke å finne på Facebook, nettby osv.. Synes det er mye mer hyggelig å holde kontakt med folk på ordentlig. Har ikke helt sansen for sånne enkle snarveier til sosialisering :)

Ikke at det er kjempelett å være sosial i de dype skoger når en er avholds. :roll::lol:

ooh,må si meg enig når det gjelder foto - har hatt en fetish for å ta bilder av noe av menneskets styggeste kreasjoner fra vinkler som får dem til å se kule ut; betong,stål og asfalt i rare perspektiver kan bli ganske stilige. :)

Skrevet

Siden jeg studerer og jobber på si for å finansiere mine lyster er det ikke så mye tid til overs for tidskrevende hobbyer, men jeg er vel det som kan kalles en "pellementmaker". Veldig glad i å skru, det være seg den gamle motorsykkelen min (Honda CB 125 1972 mod) eller bil og snøscooter. Vil vel si at snøscooter og campingvognlivet er min store lidenskap, da høstturer i fjellet og snøscooter om vinteren er hovedprioritet. Utrolig hvor fri og sårbar man kan føle seg når man leker seg når man leker i djupsnøen og herjer på generell basis. Kjøpte meg et hjelmkamera som skal benyttes til å lage scooterfilm etterhvert :)

Skrevet

akuratt nå sitter jeg og spiller call of duty-world at war på ps3, er ikke noe spille nørd, men har lite og gjøre på fortiden :P er noe som heter zombie mode på cod, er sykli rått :D

Skrevet

Utenom jobb, er familien det som tar mest tid. Med fem unger, to svigersønner, og et barnebarn, er det mange som vil ha litt oppmerksomhet og hjelp.

Tidligere kjørte jeg litt bilcross, men det har dabbet av.

Ellers er jeg nokså aktiv i en BDSMorganisasjon som har mye moro sammen.

Også mekker jeg på bilene fordi de trenger stell og vedlikehold.

Ellers er jeg litt nysgjerrig på hva den Askeladden Z7'n til Fredrik 90 ligger på i pris?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...