ealoken Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Jeg har kommet over et sett med gule frontlamper til E36, men hva er de verdt? Takker for svar. Mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Vet ikke. Men jeg er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 gi meg bud, de skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 disse, med to gule reflektorer (finnes med bare kjørelys og) koster nå 300usd på ebay. man får også oem gule grøftelys, ligger også slike på ebay for 150usd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Det betyr at verdien burde ligge på en 3000kr i god stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 ca 1800,- etter dagens kurs ca. Kursen er ikke 10kr- usd , men rundt 6,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Byr deg 1500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 stasjonsvogn lamper, passer det til både sedan og coupe eller? er det bosch lamper eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 hey, de koster bare 1710 kr, me dagens kurs, det va jo litt kult då Men på allti regne me moms og frakt :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 ca 1800,- etter dagens kurs ca. Kursen er ikke 10kr- usd , men rundt 6,- Nå må du ikke glemme moms og frakt som kommer i tillegg. Støtter at de er verdt ca 3000kr, vertfall om de er strøkne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Moms kommer ikke i tillegg om man kjøper de brukt på bimmers.no! og at frakt fra USA, tyskland eller whatever er dyrt har jo ingen betydning for bruktverdien av disse nå i dag. Edit: Jeg sier bruktverdi fordi jeg ikke vet om de er nye eller brukte, men blir solgt av en privatperson. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Har aldri sagt at moms kommer i tillegg på bimmers.no! Fra USA kommer moms og frakt. Og bruktprisen i USA har ingen betydning for bruktsalg her i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 Bruktverdien på dem kommer selvsagt an på fraktprisen også. Har man et produkt som koster 100kr i USA men 1000kr i frakt, og det er umulig å få kjøpt i Norge eller andre steder må jo bruktprisen også tilsvare dette. Man må jo kunne kreve mer enn 60-70kr for den hehe Har selv gule klarglass grøftelys, samt orginale gule Bosch frontlykter. Liker utseende med dem ja Og passer lyktene touring, passer de også de andre karroseriene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 ca 1800,- etter dagens kurs ca. Kursen er ikke 10kr- usd , men rundt 6,- Det er jeg klar over, men prisene på deler på Ebay og i norge er aldri like. Det lønner seg nesten alltid å importere deler fra USA, men likevel blir deler solgt for norske priser her hjemme. En del i norge har derfor høyere verdi her enn den ville vært priset på ebay. Er mange som er villige til å betale ekstra for å slippe "styret" med å importere det selv. Det er forresten ikke moms på bildeler man kjøper fra utlandet, men toll(og frakt selvsagt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet November 2, 2009 Share Skrevet November 2, 2009 De passer alle modeller unntatt compact! Jeg hadde ikke stusset med å betale 3000kr for slike lykter om de var i org kvalitet. Jeg er vel en av de som foretrekker å handle innenlands, og helst over disk..(og ja, jeg er ikke gammeldags annet enn at jeg er håpløst utålmodig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå