Spiff Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 noen som har greie på hvor man kan få tak i noe bra priser på 17" vinterdekk?
sladjan Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 17" vinterdekk på en e36 eller? blir ikke det litt for voldsomt for den lille bilen ?
Frode D Skrevet November 2, 2009 Skrevet November 2, 2009 Det enkleste er egentlig å sjekke opp de lokale forhandlerene rundt deg og sammenligne priser.. 17" vinterdekk på en e36 eller? blir ikke det litt for voldsomt for den lille bilen ? Funker fint det.. Kjørte 225/45 en hel vinter uten problemer
Skage Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 jeg har 2 ubrukte nokian dekk som du kan får for noen 100 lapper, er 225/45-17, er noen år gamle,men har ligget i en mørk kald kjeller!! er piggdekk
Spiff Skrevet November 3, 2009 Forfatter Skrevet November 3, 2009 17" vinterdekk på en e36 eller? blir ikke det litt for voldsomt for den lille bilen ? hvorfor blir det volsomt? kom ikke m3 orginalt med 17" vinterdekk?
sladjan Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 17" vinterdekk på en e36 eller? blir ikke det litt for voldsomt for den lille bilen ? hvorfor blir det volsomt? kom ikke m3 orginalt med 17" vinterdekk? Det vet jeg ikke. men 225/45R17 kan bli for stort og for lite profil hvis du kjører der de ikke salter f.eks. Jeg selv hadde aldri hatt de på min bil, da jeg kommer til å kjøre utenfor bergen også. Er ikke så greit å komme i kjettingsporene med så lite profil og sånn. Greit å ha dekk som ikke sporer osv. på vinter, kan ende opp dårli. men det er jo bare meg da
Saltkjelen Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Men for å vri topic-spørsmålet litt, hvilke dekk til en fornuftig pris anbefales i 17"? Greit nok å få tak i rimelige dekk, det får man jo ned i 600kr stk i 17", men det skal jo gjerne være noen som man kan bremse og komme seg fram med også. Hvilke dekk i budsjettklassen (tja, 4.000kr for 4stk dekk) kan anbefales?
sladjan Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Men for å vri topic-spørsmålet litt, hvilke dekk til en fornuftig pris anbefales i 17"? Greit nok å få tak i rimelige dekk, det får man jo ned i 600kr stk i 17", men det skal jo gjerne være noen som man kan bremse og komme seg fram med også. Hvilke dekk i budsjettklassen (tja, 4.000kr for 4stk dekk) kan anbefales? Hør med sharif da? Han bruker å ha gode tilbud på nokian hakkapeliita R dekk. Jeg kjøpte nettopp hos han, dog 205/55R16, kom på 3700kr. Vet ikke hva han skal ha for dekk i 17" men er jo bare å ringe å høre, han er nok billigst i landet på nokian. Mine dekk var 2uker gamle da jeg kjøpte de. Utrolig bra service også
Saltkjelen Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Sharif er ikke ett alternativ engang mht. hva slags service, priser og kvalitet på en del av produktene han innehar. Det er rett og slett bedritent og møkk dårlig uten å gå videre inn på det.. Jeg vil ikke akkurat si at vinterdekk Nokian Hakkapelita R i 235/45 17 til over 8000,- er en bra pris.. Toyo-søppel presterte imidlertid han ene karen å prakke på en bekjent for 5000kr.. fysj!
sladjan Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Sharif er ikke ett alternativ engang mht. hva slags service, priser og kvalitet på en del av produktene han innehar. Det er rett og slett bedritent og møkk dårlig uten å gå videre inn på det.. Jeg vil ikke akkurat si at vinterdekk Nokian Hakkapelita R i 235/45 17 til over 8000,- er en bra pris.. Toyo-søppel presterte imidlertid han ene karen å prakke på en bekjent for 5000kr.. fysj! Har du fått pris på over 8000kr hos sharif ? Det at han har produkter som er helt ræv er en ting, men nokian dekk er jo fortsatt nokian dekk. og får du et bra pris så ser ikke jeg grunnen å ikke kjøpe hos han. Men uansett, hva skal du med dekk for 4000 på en så ny bil? hvis det er den e61 de skal på? Er ikke du redd for bilen ? hehe
Saltkjelen Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Sharif er ikke ett alternativ engang mht. hva slags service, priser og kvalitet på en del av produktene han innehar. Det er rett og slett bedritent og møkk dårlig uten å gå videre inn på det.. Jeg vil ikke akkurat si at vinterdekk Nokian Hakkapelita R i 235/45 17 til over 8000,- er en bra pris.. Toyo-søppel presterte imidlertid han ene karen å prakke på en bekjent for 5000kr.. fysj! Har du fått pris på over 8000kr hos sharif ? Det at han har produkter som er helt ræv er en ting, men nokian dekk er jo fortsatt nokian dekk. og får du et bra pris så ser ikke jeg grunnen å ikke kjøpe hos han. Men uansett, hva skal du med dekk for 4000 på en så ny bil? hvis det er den e61 de skal på? Er ikke du redd for bilen ? hehe Jeg tenkte på et generelt grunnlag på rimelige, men greie dekk i 17" sånn for allmenn viten slik det spør om i tråden her. Ja, fikk "pristilbud" på 8000kr for Nokian Hakkapelita R i 235/45 R 17. Hadde tenkt på dekk til 535'en og ettersom den knapt skal brukes i vinter gidder jeg ikke kjøpe så dyre dekk til den. På E61'en har jeg Nokian Hakkapelita RSi i 245/40 R 18 så der er det ingenting å utsette på..
sladjan Skrevet November 3, 2009 Skrevet November 3, 2009 Det var jo en stygg pris. Koster like mye på nokian sine sider. Han har sikkert bra tilbud i 16" pga de fleste har det. det beste tilbude jeg fikk på nokian R dekka her i bergen var 6000kr så det lønte seg for meg i hvertfall å kjøpe hos han Har du sjekka dekkonline? er noen dekk der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå