Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Da er det vel en del av hele ledningsnettet i bilen. Skal undersøke, lager meg nytt ledningsnett til elstoler og div, så hvis jeg får laget selv er jeg int. Undersøker og gir deg tilbakemelding
awt Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Det finnes løse kabelsett beregnet for ettermontering av navigasjon. Disse er langt fra så omfattende som de som tilhører biler levert med navigasjon fra fabrikk. "Retrofit"-kabelen er en pølse som trekkes fra dashbord og bak til der enhetene sitter.
tmp Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Det finnes løse kabelsett beregnet for ettermontering av navigasjon. Disse er langt fra så omfattende som de som tilhører biler levert med navigasjon fra fabrikk. "Retrofit"-kabelen er en pølse som trekkes fra dashbord og bak til der enhetene sitter. kan jeg tenke meg, for orginalt var det mye ledning! Akuratt tatt ut ett sett, så vet godt det..hehe
Saltkjelen Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Det finnes løse kabelsett beregnet for ettermontering av navigasjon. Disse er langt fra så omfattende som de som tilhører biler levert med navigasjon fra fabrikk. "Retrofit"-kabelen er en pølse som trekkes fra dashbord og bak til der enhetene sitter. Har du noen link til disse kablene? Prøvde å se bla. hos Koed, men fant ikke noe der, bare hele sett inkl. navi
awt Skrevet Januar 3, 2010 Skrevet Januar 3, 2010 Jeg kjøpte mitt via eBay hos denne forhandleren. Jeg betalte €251 for en pakke med kabelsettet, GPS, ramme til å flytte klimapanel (trengs på e46) og diverse braketter og slikt.
eirikoo Skrevet Januar 5, 2010 Forfatter Skrevet Januar 5, 2010 må si at du er billig altså. Fikk 3500,- for mitt med ledningsnett, og takrails. Som sagt, tar imot fornuftige bud, men det bør være såpass at jeg gidder å gå til postkontoret evt. Fikk jo inn et bud som var litt i underkant, men bestemte meg for å selge likevel, men da trakk budgiver seg av uvisse årsaker.
eirikoo Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Fremdeles til salgs. Pynter jo opp hylla i garasjen, men det er kanskje ikke det beste bruksområdet for systemet.
kendro Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 hvor holder du til? så jeg eventuelt kunne hentet.
eirikoo Skrevet Februar 7, 2010 Forfatter Skrevet Februar 7, 2010 Kan leveres i fredrikstad eller Oslo, eller et sted imellom!
eirikoo Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Skrevet Februar 19, 2010 Er jo ikke det grommeste med en kasettspiller i fronten, men skjerm og navicomputer løfter jo utseendet og brukervennligheten i BMW'er som ikke har dette fra før. Mange interessenter, men ingen som både vil kjøpe og har penger ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå