Fredrik Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg har egentlig ikke så mye å klage over... iallefall intet som ikke er min egen skyld. Hmmm... vi har kun hatt litt sludd her i Århus og det er ikke bra nok. Jeg gleder meg til vinteren og det kan faktisk være bra med sne her i Danmark også...
Superbeetle Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Irriterer meg ikke åpenlytt over så mye.. Men noe som er skikkelig irriterende er personer som man diskuterer med som er så sta og vanskelig og fastlåst i tankegangen at de aldri klarer å vurdere andre svar på problemstillingen.. Ja, og så hvor mange mindre intellektuelle mennesker det finnes rundt om i verden. Nå ser jeg ikke på meg selv om noe skole-lys, men ser særlig at arbeidsmoralen og kvaliteten på arbeidet til mange håndverkere er høyst tvilsom.. Nå kommer jeg sikkert til å bli bannlyst, men f.eks om jeg ser på dem jeg har gått på yrkesskolen med. De som fikk bare 2 og 3´ere, skulket, brydde seg fint lite om undervisningen og som startet uken med å planlegge neste helgs rølpefylle, det er disse nå som har relativt ok jobber innenfor håndverkeryrker.. Mens de som gjerne la litt mer innsats inn i skolen, sitter fortsatt på skolebenken med studielån oppover ørene.. Ville jeg levert "nye" bilen min på verksted, etter selv å ha jobbet på et merkeverksted i 1år? Helt utelukket!!
noekult Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg irriterer meg over alle som går rundt og tenker "han klarer ikke å banke meg" hele tiden. Har en kompis som har økt fra skrøpelige 60-ish kg. som meg og nå veier oppunder 100 kg., og har gått fra å snakke om alt til å kun snakke om treningsmetoder, hvor viktig treninga er for han og hvordan han kunne banka ditten og datten. Det har blitt så tragisk. Han er sånn type som Superbeetle beskriver, ekstrem sta og tror han alltid har rett, og jeg orker rett og slett ikke å gå inn på temaet om at hvem som banker hvem nesten ikke betyr en drit i dagens verden, hvertfall når du er 26!!
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg irriterer meg over alle som går rundt og tenker "han klarer ikke å banke meg" hele tiden. Har en kompis som har økt fra skrøpelige 60-ish kg. som meg og nå veier oppunder 100 kg., og har gått fra å snakke om alt til å kun snakke om treningsmetoder, hvor viktig treninga er for han og hvordan han kunne banka ditten og datten. Det har blitt så tragisk. Han er sånn type som Superbeetle beskriver, ekstrem sta og tror han alltid har rett, og jeg orker rett og slett ikke å gå inn på temaet om at hvem som banker hvem nesten ikke betyr en drit i dagens verden, hvertfall når du er 26!! Hadde banka'n jeg
Fredrik Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg irriterer meg over alle som går rundt og tenker "han klarer ikke å banke meg" hele tiden. Har en kompis som har økt fra skrøpelige 60-ish kg. som meg og nå veier oppunder 100 kg., og har gått fra å snakke om alt til å kun snakke om treningsmetoder, hvor viktig treninga er for han og hvordan han kunne banka ditten og datten. Det har blitt så tragisk. Han er sånn type som Superbeetle beskriver, ekstrem sta og tror han alltid har rett, og jeg orker rett og slett ikke å gå inn på temaet om at hvem som banker hvem nesten ikke betyr en drit i dagens verden, hvertfall når du er 26!! Enig... slikt virker svært umodent når man er 26 år gammel. Normalt fokuserer man på helt andre ting i den alderen... studier eller karriere, kjæreste eller familie, reiser eller f.eks biler på et litt mer avansert nivå enn hvilken bil som er hurtigst på stripa.
noekult Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 S.Arnesen: Ja, det er jo den klassiske "smak på egen medisin" behandlingen Sværinger er skumle og ofte overlegen sterke, men de er aldri uovervinnelige.
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 S.Arnesen: Ja, det er jo den klassiske "smak på egen medisin" behandlingen Sværinger er skumle og ofte overlegen sterke, men de er aldri uovervinnelige. Sant det. Morsomt å se det når vi holder på med boksing på treninga, Størrelse og styrke spiller faktisk veldig liten rolle... Men nå var mitt første innlegg en spøk da hehe
noekult Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Jeg irriterer meg over alle som går rundt og tenker "han klarer ikke å banke meg" hele tiden. Har en kompis som har økt fra skrøpelige 60-ish kg. som meg og nå veier oppunder 100 kg., og har gått fra å snakke om alt til å kun snakke om treningsmetoder, hvor viktig treninga er for han og hvordan han kunne banka ditten og datten. Det har blitt så tragisk. Han er sånn type som Superbeetle beskriver, ekstrem sta og tror han alltid har rett, og jeg orker rett og slett ikke å gå inn på temaet om at hvem som banker hvem nesten ikke betyr en drit i dagens verden, hvertfall når du er 26!! Enig... slikt virker svært umodent når man er 26 år gammel. Normalt fokuserer man på helt andre ting i den alderen... studier eller karriere, kjæreste eller familie, reiser eller f.eks biler på et litt mer avansert nivå enn hvilken bil som er hurtigst på stripa. Jo han diskuterer studie/jobb, kjæreste/familie osv. og er en egentlig en skikkelig bra kar med gode verdier (veldig lojal og ville aldri misbrukt noe). Derfor er det så sykt rart at nettopp han skal være så barnslig i akkurat den saken om hvem som banker hvem! Jeg fatter det bare ikke.
noekult Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 S.Arnesen: Ja, det er jo den klassiske "smak på egen medisin" behandlingen Sværinger er skumle og ofte overlegen sterke, men de er aldri uovervinnelige. Sant det. Morsomt å se det når vi holder på med boksing på treninga, Størrelse og styrke spiller faktisk veldig liten rolle... Men nå var mitt første innlegg en spøk da hehe Ja, jeg skjønte at det var en spøk Kanskje jeg skal stå opp og si "OK Thomas, du og meg, UTAFOR! NÅ!!" neste gang og se reaksjonen Jeg tror jeg løper fortere enn han
Glenno Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Morsomt å se det når vi holder på med boksing på treninga, Størrelse og styrke spiller faktisk veldig liten rolle... Dæven kampsport utøver du da Stian, må akte meg for hva jeg sier til deg fremover jeg da, he he . Men du , jeg har alltid syntes boksere er så trege jeg, he he .
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Dæven kampsport utøver du da Stian, må akte meg for hva jeg sier til deg fremover jeg da, he he . Men du , jeg har alltid syntes boksere er så trege jeg, he he . Ja du må passe deg nå Hehe, neida. Begynte å trene på treningstudio for ca 2 måneder tilbake, så boksing er bare noe vi gjør nå og da når vi er lei av å løfte vekter og slikt Bedre å være liten og kjapp, enn stor og slapp vettu
Glenno Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 He he. Jævel på løpe fort så frykter ikke stort .
Random Hero Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 Føler for og klage litt jeg også.Jeg er irritert over at jeg er forgjenger og i bestefall "kartleser" jaja, jeg vet jeg egentligt klager over noe som er min feil, og jeg fortjener straffen jeg gjennomgår. for trøste meg med en hall og kald en i kveld:-P God helg godt folk hehe, ja du fortjener en kald en nå. har vært fotgjenger en stund nå ja
S.Arnesen Skrevet November 7, 2009 Skrevet November 7, 2009 He he. Jævel på løpe fort så frykter ikke stort . Stor i kjeften med oppvarmede joggesko
Halvor89 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Jaja. Får klage litt jeg og. Etter en tur på byen i Gjøvik får jeg bare si, gratulerer til div utlendinger i denne by. Jeg drar ikke alle under en kam. Men dere som jeg så idag, gjør meg minst til 25% mer rasist fra dags dato. Jeg stiller stadig spm til, hva er det som er så tøft med disse geriljakrigene dere støtt skal føre. Idag så jeg 2stk nordmenn, ikke vet jeg hva de hadde gjort på forhånd, men de hadde sikkert gjort noe dumt som gjorde en av de kule gutta irriterte hvorpå det løp sikkert 15-20stk utlendinger etter de og skulle ta de. Poenget ? Vis at dere er litt tøffe for en gangs skyld, og ta det mann mot mann ? Det går igjen at dere alltid skal være så jævla mange flere enn motparten, og det betyr egentlig bare at dere er en gjeng med pingler. Sikker på at hvis dere møter noen dere har noe uoppgjort med aleine, så løper dere hjem under hijaben til mamma. Måtte bare få ut litt aggresjon her. Legger til at jeg IKKE drar alle under en kam her.
Anbefalte innlegg