Scampi Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Måtte bare få ut litt aggresjon her. Legger til at jeg IKKE drar alle under en kam her. Helt enig her! Jobbet som dørvakt i Moss før og iløpet av de tre årene så jeg ufattelig mye rart som forklarer hvorfor folk har visse fordommer. Jeg har venner som er av utenlandsk opprinnelse og jeg møter nye folk uten fordommer og med et åpent sinn, men de som kommer hit for å leve på trygd, leke tøffe på by'n og hva verre er kan dra hjem igjen. Det gikk knapt én helg uten at en pakistaner eller "kulørt person fra utlandet" var i bråk med en annen fyr hos oss. Ikke det at alle nordmenn holder beina plantet på jorda heller, men det var forunderlig mange utlendinger innblandet i bråk...og sånn er det fortsatt. Men for all del, det finnes _mange_ som er ærlige og rederlige
Clerion Skrevet November 8, 2009 Forfatter Skrevet November 8, 2009 Slaps..... Trenger jeg si mer? =p
S.Arnesen Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Slaps..... Trenger jeg si mer? =p Bare regn regn og regn her, så syns ikke synd på deg hehe
noekult Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Slaps..... Trenger jeg si mer? =p Bare regn regn og regn her, så syns ikke synd på deg hehe +1!
Hawkon88 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 S.Arnesen: Ja, det er jo den klassiske "smak på egen medisin" behandlingen Sværinger er skumle og ofte overlegen sterke, men de er aldri uovervinnelige. Sant det. Morsomt å se det når vi holder på med boksing på treninga, Størrelse og styrke spiller faktisk veldig liten rolle... Men nå var mitt første innlegg en spøk da hehe Er vel teknikk og utholdenhet som er det viktigste.? Uten at jeg har noe erfaring med hverken slossing på byn eller kampsport for den del.
S.Arnesen Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Er vel teknikk og utholdenhet som er det viktigste.? Uten at jeg har noe erfaring med hverken slossing på byn eller kampsport for den del. Det er nok det ja. Spesielt utholdenhet. Selv har jeg ikke den minste kunnskap om det, men vi har tilgang til utstyr der vi trener(jeg og tre kamerater), så vi tar en runde nå og da. Når vi er lei av å "løfte om kamp"... hehe
noekult Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Har sett på par serier av UFC (Ultimate Fighting Championship) og der går det ca. aldri utover størrelse (relativt, selvsagt!), men oftest vinner gutta som har teknikk, hurtighet og utholdenhet. Vil tro det samme gjelder på gata, siden UFC kamper ofte innebærer å rulle rundt på bakken med grep om hverandre og om å gjøre å slå mest mulig i magen eller trynet Synd at voksne folk fortsatt skal slåss, siden det ofte handler om misforståelser og show off (den type show off er direkte barnslig i mine øyne).
jon///M Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 har hatt innbrudd i garasjen!! forbanna unødvendig av jævla klåfingra folk som er misunlig på andre sine ting og eier faan ikke noe selv mens di bare går og slamper på sosialen!! heldivis var ingenting borte, men om noen prøver seg igjenn og jeg fersker di så blir tortur det neste di vil oppleve!!! godt og få ut litt agresjon. temmelig iritert her jeg sitter nå!
S.Arnesen Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Eneste jeg har å klage over er egentlig den ubrukelige m52tüb20 motoren. Men har ikke god nok grunn til å kjøpe bil med større maskin akkuratt nå. Kjører ganske mye iløpet av ett år, så da kan jeg like så godt "bruke" opp km stand på 320'n...
engen90 Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Har først nå finni ut at girkassa som blei satt på bilen for et halvt år siden er et par cm. kortere enn orginalkassa så nå har mellomaksellageret gått og splinsa på mellomakselen er vridd Og jallamekken til forje eier. Skulle bytte dempere også, men der var vist skruen på fjerbeinet sveisa
Deep Dish Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Har ikke så mye å klage om, så jeg poster heller andres klager: Quantas er det australske luftfartsselskapet. Etter hver flyvning fyller piloten ut en feilrapport, som overfor mekanikerne synliggjør hvilke problemer som har vært med maskinen under flyvningen, og som krever reparasjon eller rettelse. Blanketten er et stykke papir, som piloten fyller ut, og som mekanikerne deretter leser, hvoretter de retter opp problemet. De opplyser så skriftlig på blankettens nederste halvdel hvilke utbedringer de har foretatt, og piloten gjennomleser deretter rapporten før neste flyvning. Her er noen virkelige registrerte klager over manglende vedlikehold og problemer, som piloter hos Quantas har levert inn, samt hvilken løsning vedlikeholdspersonalet har notert. Det sies forresten at Quantas er det eneste større flyselskap som aldri har hatt en alvorlig ulykke! P = Problem innberettet av piloten. S = Svar noteret av mekanikeren. P: Innerste hjul på venstre side skal nesten skiftes. S: Har nesten skiftet innerste hjul på venstre side! P: Test-flyvningen gikk OK, bortsett fra at den automatiske landingen var noe hard. S: Der er ikke installert automatisk landing på dette flyet... P: Propell nr. 2 får ikke tilført nok propellsmøring. S: Tilførsel til propell nr. 2 er normal. Tilførslen til propell nr. 1, 3 og 4 er i uorden! P: Et eller annet sitter løst i cockpitten. S: Et eller annet har blitt strammet i cockpitten. P: Døde insekter på frontruten. S: Levende insekter er i restordre... P: Autopiloten utløser et fall på 200 fot, når flyvehøyden skal fastholdes. S: Kan ikke gjenskape problemet på landjorden! P: Bevis på lekk i høyre sides landingsdel. S: Beviset fjernet! P: Lyden i samtaleanlegget er utrolig høy. S: Lyden i samtaleanlegget innstallet til et mer troverdig nivå... P: Motstandslåsen får gasshåndtaket til å sitte fast. S: Det er liksom dét de er der for... P: Radioen ute av drift. S: Radioen er alltid ute av drift når den står på OFF. P: Har en mistanke om sprekk i frontruten. S: Har en mistanke om at du har rett! P: Mangler motor nr. 3. S: Motoren funnet på høyre vinge etter kort ettersøking... P: Flyet oppfører seg rart. S: Flyet har fått beskjed om å ta seg sammen, fly ordentlig og være litt seriøst! P: Radaren brummer. S: Har omprogrammert radaren til tale. P: Mus i cockpitten. S: Katt installert.
jon///M Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Har ikke så mye å klage om, så jeg poster heller andres klager:Quantas er det australske luftfartsselskapet. Etter hver flyvning fyller piloten ut en feilrapport, som overfor mekanikerne synliggjør hvilke problemer som har vært med maskinen under flyvningen, og som krever reparasjon eller rettelse. Blanketten er et stykke papir, som piloten fyller ut, og som mekanikerne deretter leser, hvoretter de retter opp problemet. De opplyser så skriftlig på blankettens nederste halvdel hvilke utbedringer de har foretatt, og piloten gjennomleser deretter rapporten før neste flyvning. Her er noen virkelige registrerte klager over manglende vedlikehold og problemer, som piloter hos Quantas har levert inn, samt hvilken løsning vedlikeholdspersonalet har notert. Det sies forresten at Quantas er det eneste større flyselskap som aldri har hatt en alvorlig ulykke! P = Problem innberettet av piloten. S = Svar noteret av mekanikeren. P: Innerste hjul på venstre side skal nesten skiftes. S: Har nesten skiftet innerste hjul på venstre side! P: Test-flyvningen gikk OK, bortsett fra at den automatiske landingen var noe hard. S: Der er ikke installert automatisk landing på dette flyet... P: Propell nr. 2 får ikke tilført nok propellsmøring. S: Tilførsel til propell nr. 2 er normal. Tilførslen til propell nr. 1, 3 og 4 er i uorden! P: Et eller annet sitter løst i cockpitten. S: Et eller annet har blitt strammet i cockpitten. P: Døde insekter på frontruten. S: Levende insekter er i restordre... P: Autopiloten utløser et fall på 200 fot, når flyvehøyden skal fastholdes. S: Kan ikke gjenskape problemet på landjorden! P: Bevis på lekk i høyre sides landingsdel. S: Beviset fjernet! P: Lyden i samtaleanlegget er utrolig høy. S: Lyden i samtaleanlegget innstallet til et mer troverdig nivå... P: Motstandslåsen får gasshåndtaket til å sitte fast. S: Det er liksom dét de er der for... P: Radioen ute av drift. S: Radioen er alltid ute av drift når den står på OFF. P: Har en mistanke om sprekk i frontruten. S: Har en mistanke om at du har rett! P: Mangler motor nr. 3. S: Motoren funnet på høyre vinge etter kort ettersøking... P: Flyet oppfører seg rart. S: Flyet har fått beskjed om å ta seg sammen, fly ordentlig og være litt seriøst! P: Radaren brummer. S: Har omprogrammert radaren til tale. P: Mus i cockpitten. S: Katt installert. haha, dagens
Rabies Skrevet November 8, 2009 Skrevet November 8, 2009 Har sett på par serier av UFC (Ultimate Fighting Championship) og der går det ca. aldri utover størrelse (relativt, selvsagt!), men oftest vinner gutta som har teknikk, hurtighet og utholdenhet. Vil tro det samme gjelder på gata, siden UFC kamper ofte innebærer å rulle rundt på bakken med grep om hverandre og om å gjøre å slå mest mulig i magen eller trynet Synd at voksne folk fortsatt skal slåss, siden det ofte handler om misforståelser og show off (den type show off er direkte barnslig i mine øyne). Sorry å måtte skuffe dere gutter, men utholdenhet har nok lite å si på gata (om det er type kondis det er snakk om), om ikke man blir angrepet av veldig mange på en gang. En slåsskamp på gata ender stort sett etter noen få treffere. Og blir du angrepet av flere enn en person og du begynner bryte med en av dem på bakken så har du virkelig lagt gullegget da det krever svært lite for en kompis av han du ligger og ruller med for å sparke deg i hodet. det som avgjør en gatekamp er hurtighet, teknikk, evne til å improvisere og bruke miljøet rundt deg og rett og slett å være så sinnsyk og hemningsløs som overhodet mulig. Fair play eksisterer ikke på gata, så den som plukker opp den første brosteinen er gjerne den som "vinner". Jeg får vel benytte sjansen til å klage på at arbeidstidene mine gjør at jeg ikke får til å holde det gående med regelmessig trening, og roundhouse-sparket mitt trenger seriøs førstehjelp
Anbefalte innlegg