Fredrik Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Det ER sikkert da. En jente kan bare bli gravid i di 3 midterste dagene mellom 2 menstruasjoner. Da regnet ut ifra 1.dags menstruasjon Nå er ikke jeg kvinne, men jeg har forstått det slik at man kan være rimelig trygg på ikke å bli gravid under menstruasjonen dog ikke helt. Det har forekommet at kvinner har blitt gravide selvom de har hatt menstruasjonen når de har hoppet i høyet. Det er et eller annet med om kvinnen har lang eller kort menstruasjonssyklus og når eggløsningen rent faktisk finner sted. Det er forøvrig endel umodne kommentarer her inne når det gjelder akkurat denne saken. Man er to om å ville ha sex og noen ganger kan det være fryktelig vanskelig å vente til menstruasjonen er ferdig...
Dr_S Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Drittlei hysterien omkring svineinfluensaen....og vaksine er man jo like pliktig til å ta som det å stemme ved valget...grmfff!!
Andreas1 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 ....og vaksine er man jo like pliktig til å ta som det å stemme ved valget...grmfff!! Ironisk eller mener du det? -At du mener man er pliktig til å ta vaksine altså?
Dr_S Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Ironi....folk går jo mann av huse for å ta den sprøyta..og INGEN av de er i risikogruppene.. kjenner ingen som har hatt svineinfluensa heller..
Andreas1 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Puh... Trodde et øyeblikk du var seriøs... Kjenner flere som har/hatt influensaen. De lever enda...
Andreas1 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Man er to om å ville ha sex og noen ganger kan det være fryktelig vanskelig å vente til menstruasjonen er ferdig... Ikke hvis man ser på tissefanten sin underveis eller etterpå.
Morty999 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 bare å lukke øya det litt blod tåler man da!
codex Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Kjapp dusj etterpå det fix ferdi. Jeg er små irritert på play.com og/eller postsystemet. Forhåndsbesilte CODMW2 for en måned siden, og skulle liksom få nå i dag på release dagen... but noo Er jo ikke no stor sak, men irriterende for det om Driter i forhåndbestilling fra nå av..
pedro Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Her var det mye av ymse. Jeg må da fx@+ i meg få klage litt jeg også da. Hadde gått å småhanglet litt i tre uker, bla med betennelse i kneet og litt halsvondt. Så ble jeg såppas bra at jeg følte for å ta en kveld i garasjen. Pæng: Shot half dead og grisesyk i to uker. Fire dager m skikkelig feber magevondt leddsmerter hoste hodepine og rennenese. Ble bra før helgen og med dårlig samvittighet for en bil i deler og to prosjekter i stampe, stupte jeg i garasjen med fornyet mot og vifteovn. Ble beinkald på betongen og dro hjem med en skikkelig influensa hoste og småvarm. Var ut å lufta naboen(har bil m skilt og som går) å rett i bingen igjen m hodepine grisekald å hoste verre enn noengang. Eneste morsomme er at fruen som sef fikk mensen nå viste seg fra en spenstig side og tok saken i egne hender. Det varmer og takk til "megga" SOM FORØVRIG HAR DENGT TREGERN I en fartsdump og slått ihjel forstilling å eksos. Men alt kan repareres(bare en har pæng nok). Nok klaging fra min side med ett lite smil dog HeHe
Fredrik Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Man er to om å ville ha sex og noen ganger kan det være fryktelig vanskelig å vente til menstruasjonen er ferdig... Ikke hvis man ser på tissefanten sin underveis eller etterpå. Folk er forskjellige... jeg konsentrerer meg mest om å ha det hyggelig med min kjære når jeg hopper i bingen... begjæret tar overhånd...
ThomasB Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Stått opp...Snart på jobb =pSleng innom! Selvbyggerrabatt på 48x098 ;D eller 2 X 4 som noen vil kalle det Hellyeah! I bransjen? ;D Ikke nå lengre, begynte som "lagergutt" på trelastlager ved 13- 14 års alderen, og jobbet hver sommer/ ferie frem til ca 18 - 19 år. Men har nok glemt endel ja, men dimmensjonene tror jeg enda sitter godt
Hawkon88 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Godt mulig det er mine kommentarer du sikter til som umodne Fredrik; men til mitt forsvar var tanken bak de alternative metodene og være litt morsom. Jeg har lekt brannmann mange ganger jeg, som du sier- de gangene lysten tar overhånd. Men det er ikke alle jenter som trives med å leke når det brenner heller, og har forståelse for våres "behov", og ellers byr seg frampå, så ser ikke jeg helt problemet. Hun pleier å få igjen for dette senere likevel.. Ang dette med "sikkert" samleie uten prevensjon, det sikreste må vel være å avslutte på egenhånd? Tenker på i gamledager.. EDIT: Ellers så har jeg også hatt svineinfluensa denne helgen. Låg i sengen fra jeg kom fra jobb fredag morgen, til lørdag kveld.. Orket ikke å gjøre en drit. Gjorde vondt å holde øynene åpne, 39,5 i feber osv. Og likevel er jeg langt i fra blant de som har det værst. Begynte fort på Tamiflu, tror det er det som "reddet" meg såpass fort. Bare litt småhosting no bare.. Så tenkte å prøve meg på trening igjen i dag.. Må komme meg i bevegelse igjen..
ThomasB Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Jeg har en klage, hvorfor kommer ikke X5 med manuell gearkasse??
Fredrik Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Godt mulig det er mine kommentarer du sikter til som umodne Fredrik; men til mitt forsvar var tanken bak de alternative metodene og være litt morsom. Jeg har lekt brannmann mange ganger jeg, som du sier- de gangene lysten tar overhånd. Men det er ikke alle jenter som trives med å leke når det brenner heller, og har forståelse for våres "behov", og ellers byr seg frampå, så ser ikke jeg helt problemet. Hun pleier å få igjen for dette senere likevel.. Jeg sikter ikke til noen bestemt person og vedr. at det ikke er alle jenter som trives med å leke når de har menstruasjon var det nettopp derfor at jeg skrev at man er to om å ville ha sex og noen ganger kan det være fryktelig vanskelig å vente til menstruasjonen er ferdig. Jeg ligger iallefall ikke med en kvinne som ikke vil ha sex.
Hawkon88 Skrevet November 10, 2009 Skrevet November 10, 2009 Godt mulig det er mine kommentarer du sikter til som umodne Fredrik; men til mitt forsvar var tanken bak de alternative metodene og være litt morsom. Jeg har lekt brannmann mange ganger jeg, som du sier- de gangene lysten tar overhånd. Men det er ikke alle jenter som trives med å leke når det brenner heller, og har forståelse for våres "behov", og ellers byr seg frampå, så ser ikke jeg helt problemet. Hun pleier å få igjen for dette senere likevel.. Jeg sikter ikke til noen bestemt person og vedr. at det ikke er alle jenter som trives med å leke når de har menstruasjon var det nettopp derfor at jeg skrev at man er to om å ville ha sex og noen ganger kan det være fryktelig vanskelig å vente til menstruasjonen er ferdig. Jeg ligger iallefall ikke med en kvinne som ikke vil ha sex. Jeg heller ligger ikke med kvinner som ikke vil ha sex, men nå tenkte jeg på oral og anal sex. Siden et kjærlighetsforhold med sex, består for min del av å få og gi, bytter vi på å gi, hvis vi føler at ting som mensen ligger til hinder.. Det blir da som regel til at jeg får på andre måter når hun føler seg utilpass (feks mensen) og ønsker og være hyggelig med meg, så gjenyter jeg tjenesten senere når jeg ønsker det. Syns det kan være vel så gøy å gi..- et forhold er jo heldigvis så mye mer enn hva feks onenight stands er, hvor det som regel kun handler om å "ta" mest mulig selv, og ikke innfri de spesifikke ønskene til partneren, som gjør at hun føler det ekstra godt..
Anbefalte innlegg