Gå til innhold

Vinterlagrer du bilen din/én av bilene dine?  

139 stemmer

1. 1. Vinterlagrer du bilen din/én av bilene dine?

• Ja
      82
    • Nei
      57

Anbefalte innlegg

Skrevet

E34 touringen står lagret i varm garasje i vinter. Tidligere har den stått ute men ikke vært kjørt mere en par ganger (vinter treff) på vinterstid grunnet saltingen. Touringe brukes stort sett bare ihelger og på treff ellers iåret.

• Svar 80
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

E36'en står lagret i vinter! Syns den rett og slett er for fin til vinterføret :) Vil ikke utsette den for saltet. Pluss at coupe'ene egner seg ikke i kulda da rutene fryser seg fast.

Kjøpte meg nettopp en MB 200E som skal få smake på vinteren ;) Det blir morro!

Skrevet

her er det 8 grader klokka 6 på morraen, og 10 midt på dagen... vinter sier noen?

bilen kjøres (like lite som vanlig) og er fortsatt på sommerdekk... :-P salt er det nok ei stund til de begynner med, men da trekker bilen seg nok inn i garasjen for en polering, og for så å hvile i noen måneder :-P

Skrevet

Jeg buker bmwen i vinter. Har rett og slett ingen steder å plassere den.. Men det er jo greit. Skinn + ingen varmseter som fungerer er deilig. Ellers setter jeg pris på all moroa med diffbrems og bakhjulstrrekk, så jeg overlever :)

Skrevet

Coupe'n skal såklart brukes i vinter også. Har Lagringsplass til den, men ser ingen grunn til å kjøpe egen bil til å bruke på vinteren når jeg allerede har coupe'n...

Skrevet

Kommer nok til å bruke den på bart/mildt føre. Kommer det snø tar jeg bare nedi.

Vinterbil var i planene, men med 0kr måneden gikk det i dass :roll:

Skrevet

Her saltet de før snøen kom!

Nettop polert bil og gjorde den klar for lagring. Måtte en kjapp tur til drammen og hele jævla bilen var full av salt...

Kommer til å legge ut mye bilder i tråden min om hva jeg skal i vinter :)

Skrevet
her er det 8 grader klokka 6 på morraen, og 10 midt på dagen... vinter sier noen?

bilen kjøres (like lite som vanlig) og er fortsatt på sommerdekk... :-P salt er det nok ei stund til de begynner med, men da trekker bilen seg nok inn i garasjen for en polering, og for så å hvile i noen måneder :-P

Hørte av en kompis igår at de hadde begynnt å salte.. så nå blir min e30 parkert !!

Skrevet

Vw´en min står iallefall på verkstedet hele vinteren, har ikke sett saltete veier siden jeg kjøpte den. Men kaller det ikke helt vinterlagring da den blir jobbet jevnt med hele vinteren..!

Skrevet

solgte likesågodt is'n min som var sommerbil da e30'n ble ferdig ettersom den fungerer som bane/sommerbil. Køpt e-34 som bruks/trekkvogn-bil.

Skrevet

vel, nå blir det forhåpentlig vis innkjøp av Chevrolet vinterbil, så da håper jeg E34'en skal få stå i fred så mye som mulig. vil dog ikke kalle det lagring, da jeg har tenkt å bruke den på godværsdager (de uten snø på veien).

Ingen biler har godt av å stå i ro så lenge.

Skrevet

biler er til for å brukes. så her kjører vi året rundt. bilen var 10 år når jeg kjøpte den. og kan ikke tenke meg den var vinterlagret før heller.

men har vurdert å kjøpe en E30 eller E36 som jeg kan leke med i vinter. mye billigere å vrake enn 7er`n.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...