Ivanrogov Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Monterte xenon på ene siden nå, men lyset flimrer. Hvorfor? Og hva kan jeg gjøre for og få det bort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Hadde du halogenlykter fra før av? Iht. Stenshagen må alt av lyktebytte oppdateres hos BMW slik at bilen vet at det er andre lykter som sitter på bilen. Dette er nettopp for å unngå flimring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Glemte og skrive at jeg har montert det i tåkelysene! Flimmer i en lykt, mens en annen slår seg av etter et par min. Det er også forstyrrelser i stereo + nødknapp som blinker svakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Glemte og skrive at jeg har montert det i tåkelysene! Flimmer i en lykt, mens en annen slår seg av etter et par min. Det er også forstyrrelser i stereo + nødknapp som blinker svakt. det du må gjøre er at du må kjøpe denne: http://www.dybvik-trading.no/product.asp?p=4684 hadde samme problem på min, funker som bare det etter at disse ble montert, tenner med engang ingen blinking eller noe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmMm3 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 Var temmelig dyrt hos dybvik. I prinsippet kan man gå på nesten hvilken som helst hobbybutikk og kjøpe motstander til 40-50 kroner.. evnt. kjøpe dette andre plasser som f.eks Ebay til 100 lappen inkl. frakt. Kjøpte på sistnevnte selv netopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 8, 2009 Forfatter Share Skrevet November 8, 2009 Se der ja, håper den der fungere! Men har et lys som slokker av seg selv, er det noe galt ? Eller er det fordi jeg ikke har den motstanden? MbMm3: har du en link til den motstanden på ebay? Vet ikke helt va jeg skal søke etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 8, 2009 Share Skrevet November 8, 2009 hvorfor lage det jalla selv, enn å kjøpe ferdige langvarig kvalitet motstander:s,dyrt er det no ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne wirefiks på ebay? Dybvik var tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/HID-Xenon-Conversion-Kit-CANBUS-Warning-Cancellers_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem22fe9418ecQQitemZ150300006636QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories http://cgi.ebay.com/HID-XENON-KIT-CAN-BUS-CANBUS-RESISTOR-KEIN-FEHLER-MEHR_W0QQitemZ360206435318QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item53ddfa03f6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet November 10, 2009 Forfatter Share Skrevet November 10, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå