Lapin Kulta Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 10, 2009 Share Skrevet November 10, 2009 Flott X5 Som en liten billig update kan jeg anbefale hvitere pærer til angeleyes'ne. Monterte slike i min far sin og ringene matchet xenonlysene mye bedre. Fåes kjøpt på bl. annet ebay : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet November 12, 2009 Forfatter Share Skrevet November 12, 2009 Noen mobil bilder:-) Ta bedre bilder, i bedre omgivelser etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet November 13, 2009 Share Skrevet November 13, 2009 Gratulerer med ny X5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet November 16, 2009 Forfatter Share Skrevet November 16, 2009 Noen bilder av bilen. Har og montert, DVD skjermen i nakkestøttene. som på den andre x5'en jeg hadde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barri Skrevet Desember 10, 2009 Share Skrevet Desember 10, 2009 gRATULERE MED x5! wElcOME tO ThE cLUb.. sÅ NYDELIG UT.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mai 11, 2010 Share Skrevet Mai 11, 2010 Hei Chris A. Er vel snart på tide at vi får se noen vår/sommerbilder av skuta di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Digger x5 Flott bil! Aldri prøvd x5, men det kjem vel med tida det også Meeeen er i tvil om m6-felgene er det peneste på ein slik bil.. men smak og behag 18" blir også litt lite .. 20" eller 21" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Jeg synes heller ikke disse felgene passer på X5. Lyse felger hadde gjort seg. Har 22" på min egen. Stor bil må ha store felger. De originale gule angeleyes'ene mener jeg ser bedre ut enn de hvite Mexos foreslo. Men alt er et spm om smak selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Hvordan er de med 22" på x5? synest de er hardt nok med 19"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JorgenM Skrevet August 7, 2010 Share Skrevet August 7, 2010 Kan ikke si jeg merket noe forskjell fra 19-tommerne egentlig. Kona ble fornøyd også Skal ha vinterdekk på de originale 19-tommerne tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå